INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Cum a fost la V for Vintage, a 11-a editie

Desfasurata la Sala Dalles, cea de-a 11-a editie a targului V for Vintage a transformat weekendul 23-24 noiembrie intr-o Vacanta la Roma imaginara. Intr-un decor semnat de Steven, Casara si Eclectico Studio, cei peste 3500 de vizitatori au celebrat cultura vintage si designul romanesc, alaturi de aproximativ 100 de expozanti.

La etaj a fost amenajata o zona speciala pentru invitatii acestei editii: Murmur | Andra Andreescu | Aer Wear | 109.

Dana Paun de la Aer Wear a oferit o experienta printre nori si lucruri frumoase (foto stanga) / 109 a participat la targ cu cea mai recenta colectie: Delikatessen <3, iar participantii au avut ocazia de a o (re)intalni pe Marina Moldovan, designerul din duo-ul creativ 109.

Traseul de vacanta s-a continuat in zona de lounge cu designeri de pe Molecule F si Moja.ro, dar si cu alti tineri creativi si expozanti cu piese vintage. Inspirati de tematica targului, participantii au creat colectii dedicate. Calatoria s-a incheiat cu bunatati si delicatese pregatite special de Verde Aromat si Chez Maman.

Ana Morodan si Tiberiu Capudeanu / Ana Ularu

Andreea Esca si Alexandre Eram

Dan Piersinaru si Liana Vasilescu

Isabel Buganu, Andreea Badala si Laura Calin (organizator) / Ovidiu Buta

Foto via V for Vintage si arhiva personala

PUBLISHED ON 26.11.2013

more in Fashion Etc