PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Victoria 46 prezent pe Farfetch.com

Victoria 46 prezent pe Farfetch.com

Victoria 46 colaboreaza din acest sezon cu platforma internationala Farfetch.com, unde sunt reunite alte 200 de magazine din intreaga lume. Astfel, cel mai mare retailer roman de branduri high fashion este primul din Romania prezent pe aceasta retea multibrand.

Cu 60 de milioane de vizite estimate pentru anul 2013 si peste 120.000 de clienti in 2012, Farfetch.com este o comunitate globala a iubitorilor de moda, ce pot acum urmari si cumpara selectia de produse Victoria 46. “Propunerea Farfetch de a colabora cu Victoria 46 vine ca o oportunitate uriasa si un compliment si mai mare. Acestia au apreciat ca suntem partenerii ideali datorita mixului de branduri, selectiei deosebite a colectiilor, imaginii magazinului si nu in ultimul rand a faptului ca preturile pe care le practicam pe piata autohtona sunt aceleasi cu cele afisate international”, a precizat Dorothy Constantin, managing director High Fashion Project.

Victoria 46 a aniversat in 2012 cinci ani de prezenta pe piata, noua locatie situata pe Calea Dorobantilor 126-130 fiind un pas esential pentru selectia consistenta de branduri ce acum se intinde pe 900 m2.

Sursa foto si info: Victoria 46

PUBLISHED ON 06.11.2012

more in Newsroom