INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Victoria 46 prezent pe Farfetch.com

Victoria 46 prezent pe Farfetch.com

Victoria 46 colaboreaza din acest sezon cu platforma internationala Farfetch.com, unde sunt reunite alte 200 de magazine din intreaga lume. Astfel, cel mai mare retailer roman de branduri high fashion este primul din Romania prezent pe aceasta retea multibrand.

Cu 60 de milioane de vizite estimate pentru anul 2013 si peste 120.000 de clienti in 2012, Farfetch.com este o comunitate globala a iubitorilor de moda, ce pot acum urmari si cumpara selectia de produse Victoria 46. “Propunerea Farfetch de a colabora cu Victoria 46 vine ca o oportunitate uriasa si un compliment si mai mare. Acestia au apreciat ca suntem partenerii ideali datorita mixului de branduri, selectiei deosebite a colectiilor, imaginii magazinului si nu in ultimul rand a faptului ca preturile pe care le practicam pe piata autohtona sunt aceleasi cu cele afisate international”, a precizat Dorothy Constantin, managing director High Fashion Project.

Victoria 46 a aniversat in 2012 cinci ani de prezenta pe piata, noua locatie situata pe Calea Dorobantilor 126-130 fiind un pas esential pentru selectia consistenta de branduri ce acum se intinde pe 900 m2.

Sursa foto si info: Victoria 46

PUBLISHED ON 06.11.2012

more in Newsroom