PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Vedetele @ Lansarea noilor parfumuri Salvatore Ferragamo

Vedetele @ Lansarea noilor parfumuri Salvatore Ferragamo

Andreea Raicu, Mirela Bucovicean, Roxana Voloseniuc si Albertina Ionescu s-au numarat printre cei peste 250 de invitati la evenimentul de lansare a celor mai recente doua parfumuri Salvatore Ferragamo: Signorina si Acqua Esenziale. Desfasurata, pe 11 aprilie, la Casa Vernescu din Bucuresti, lansarea a avut parte de o atmosfera sofisticata cu arome ce imbina traditia, modernimul si luxul, accesorii fashion ale casei italiene, acorduri de jazz si balet acrobatic.

Vedetele noastre au pasit pe covorul rosu in tinute elegante de cocktail, nude-ul, negrul si auriul fiind cele mai des intalnite alegeri ale serii.

Albertina Ionescu / Andreea Raicu

Mirela Bucovicean / Roxana Voloseniuc

Alina Tanasa si Diana Enciu / Simona Patruleasa

Ana Morodan / Corina Barladeanu

Cele 2 parfumuri prezentate cu ocazia evenimentului reprezinta noile embleme ale casei. Signorina este o apa de toaleta care incorporeaza toate veselia si indrazneala unei fete tinere, pline de viata, energica si seducatoare in acelasi timp, iar Acqua Essenziale reprezinta autenticitatea brandului, simbolizand eleganta masculina si rafinamentul italian.

Foto si info: Niran

PUBLISHED ON 15.04.2013

more in Newsroom