INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Vedetele @ Lansarea noilor parfumuri Salvatore Ferragamo

Vedetele @ Lansarea noilor parfumuri Salvatore Ferragamo

Andreea Raicu, Mirela Bucovicean, Roxana Voloseniuc si Albertina Ionescu s-au numarat printre cei peste 250 de invitati la evenimentul de lansare a celor mai recente doua parfumuri Salvatore Ferragamo: Signorina si Acqua Esenziale. Desfasurata, pe 11 aprilie, la Casa Vernescu din Bucuresti, lansarea a avut parte de o atmosfera sofisticata cu arome ce imbina traditia, modernimul si luxul, accesorii fashion ale casei italiene, acorduri de jazz si balet acrobatic.

Vedetele noastre au pasit pe covorul rosu in tinute elegante de cocktail, nude-ul, negrul si auriul fiind cele mai des intalnite alegeri ale serii.

Albertina Ionescu / Andreea Raicu

Mirela Bucovicean / Roxana Voloseniuc

Alina Tanasa si Diana Enciu / Simona Patruleasa

Ana Morodan / Corina Barladeanu

Cele 2 parfumuri prezentate cu ocazia evenimentului reprezinta noile embleme ale casei. Signorina este o apa de toaleta care incorporeaza toate veselia si indrazneala unei fete tinere, pline de viata, energica si seducatoare in acelasi timp, iar Acqua Essenziale reprezinta autenticitatea brandului, simbolizand eleganta masculina si rafinamentul italian.

Foto si info: Niran

PUBLISHED ON 15.04.2013

more in Newsroom