FEMEI CARE NE INSPIRA

Andreea Caranda, a life of...

 Andreea Caranda, producatorul executiv de la “Vorbeste Lumea”, aniverseaza azi, impreuna…

CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
The Good Wife – Colectia Murmur ss 2012

The Good Wife – Colectia Murmur ss 2012

Pornind de la 'The good wife's guide' publicat in presa americana a anilor '50, Andreea Badala si-a imaginat, pentru colectia primavara-vara 2012, femeia perfecta din punctul de vedere al unui barbat. Asa a luat nastere The Good Wife, seducatoare, dar supusa, frumoasa si discreta in public, dar mai frumoasa si uneori neimblanzita in privat.

Colectia debuteaza in forta cu imprimeuri si culori fondante. Bulinele imprimate se transforma in perforatii sau gravuri pe piele. Formele rotunde au diverse proportii si completeaza sau evidentiaza formele corpului feminin. Cupele de sutien de inspiratie retro, realizate manual printr-un mix de tehnici traditionale si industriale, sunt incorporate in rochii care inchid corpul prin siraguri nesfarsite de baba-mos sau snururi elastice.

Tinutele sunt completate de accesorii, precum harnasamente de bust, portjartiere din piele, curele-portjartier sau harnasamente complexe din benzi elastice si piele. Acestea au fost concepute pentru a fi purtate peste haine sau direct pe piele.

“The Good Wife” a fost prezentata in cadrul targului Who’s Next Paris in septembrie 2011. Prin intermediul colectiei, Murmur se pozitioneaza clar pe nisa care face legatura intre pret-a-porter si accesoriu erotic. Aceasta este deja prezenta in magazinele din Paris, Lyon, Amsterdam, Londra si Beirut, iar de la inceputul lunii martie a fost inclusa si in showroom-ul designerului si in diferite magazine din Bucuresti.

Pentru cea de-a treia colectie, Murmur realizeaza prima campanie de imagine, fotografiata de Ionut Staicu intr-un spatiu cu puternice valente casnice. Femeia Murmur e surprinsa intr-un moment de reverie, in care activitatile casnice reprezinta un ritual care curge in acelasi pas cu gandurile ei.

Foto: Ionut Staicu

PUBLISHED ON 02.03.2012

more in Newsroom