INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Prosopul Suprarealist de Plaja

Verile sunt cu gandul la vacante si tot asa sunt concepute si piesele lansate de Noemi Meilman pentru sezonul estival. Colectiile ei au devenit deja traditie, o traditie pe care, in 2020, a adaptat-o vremurilor suprarealiste pe care le traim. De aceasta data, expresia “Surreal Times”, folosita si anul trecut, se muta de pe camasile albe pe un prosop in editie limitata.

“Prosopul Suprarealist de Plaja s-a nascut dintr-un colaj creat anul trecut pentru Camasa Alba de Vacanta Surreal Times, cu Pineberry.ro. Am pastrat colajul si l-am pus in folderul The Surreal Beach Towel, destinat verii lui 2021.

Prosopul Suprarealist de Plaja te va insoti in vacantele ce vor veni, la mare, la ocean, la piscina, pe terasa sau in curtile magice, cu pomi si copaci plantati de bunici, in care miroase a fructe si a liniste,” spune Noemi Meilman.

Accesoriul gandit de ea are dimensiunile 70 x 140 centimetri si este realizat din microfibre, pe partea printata, si bumbac, pe verso. Lansat in numar limitat de 30 de bucati, fiecare prosop este insotit de cate un colaj creat special pentru a completa povestea. Fontul Surreal Times – deja emblematic pentru cei care urmaresc colectiile de vara ale lui Noemi – ii apartine Marinei Moldovan de la Skin Deep.

Prosopul Suprarealist de Plaja e disponibil exclusiv pe Molecule-F.

In continuare 3 dintre colajele care insotesc prosopul:

Sursa foto si info: Noemi Meilman

PUBLISHED ON 20.04.2021

more in Mood Board