WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Camasa alba de vacanta

Camasa alba de vacanta

Fotografiile preferate ilustreaza momente dragi surprinse in cadre pe masura. Din albumul ei de calatorii, Noemi Meilman a ales doua astfel de imagini si le-a transformat intr-un proiect care mi-a creat o stare de weekend in mijlocul saptamanii: camasa alba de vacanta.

camasa alba de vacanta noemi meilman pineberry skeendeep
The Dream Team (de la stanga la dreapta): Alina Rachieru de la Pineberry, Noemi Meilman si Marina Moldovan de la SkinDeep

camasa alba de vacanta noemi meilman pineberry skeendeep escapism 2

Doua peisaje insorite, unul din Venice, California, cealalt din  Summerlin, Las Vegas, coloreaza spatele unei camasi albe, unisex, realizata de Alina Rachieru de la Pineberry Shirts. Imaginile imprimate sunt completate de mesaje scrise de Marina Moldovan de la Skin Deep, iar campania de promovare ii are ca protagonisti pe Diana Marasoiu si pe Florin Ioanitescu, autorii blogului de travel escapism.ro.

Camasa este o piesa vestimentara care imi place astazi, dar cu care nu am avut o relatie buna intotdeauna. O perioada, am asociat-o cu uniformele purtate la primele interviuri de angajare – niste tinute compuse cu stangacie, fara a avea prea multe in comun cu stilul meu de zi cu zi. Dupa ce am scos-o din tiparele formale in care m-am incapatanat sa o tin, am transformat-o de buna voie intr-o uniforma chic pentru zile lejere.

camasa alba de vacanta noemi meilman pineberry skeendeep escapism 3

camasa alba de vacanta noemi meilman pineberry skeendeep escapism 5

Sedinta foto a fost gazduita de The Brewery
Fotograf: Felicia Simion
Hairstyle: Magda Soare.
Make up: Oana Busuioc

Camasile pot fi achizitionate de pe pineberry.ro si in curand si din concept store-ul Molecule-f din Promenada. Pretul unei camasi este de 150 de lei.

PUBLISHED ON 27.04.2016

more in Fashion Etc