FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Prosopul Suprarealist de Plaja

Verile sunt cu gandul la vacante si tot asa sunt concepute si piesele lansate de Noemi Meilman pentru sezonul estival. Colectiile ei au devenit deja traditie, o traditie pe care, in 2020, a adaptat-o vremurilor suprarealiste pe care le traim. De aceasta data, expresia “Surreal Times”, folosita si anul trecut, se muta de pe camasile albe pe un prosop in editie limitata.

“Prosopul Suprarealist de Plaja s-a nascut dintr-un colaj creat anul trecut pentru Camasa Alba de Vacanta Surreal Times, cu Pineberry.ro. Am pastrat colajul si l-am pus in folderul The Surreal Beach Towel, destinat verii lui 2021.

Prosopul Suprarealist de Plaja te va insoti in vacantele ce vor veni, la mare, la ocean, la piscina, pe terasa sau in curtile magice, cu pomi si copaci plantati de bunici, in care miroase a fructe si a liniste,” spune Noemi Meilman.

Accesoriul gandit de ea are dimensiunile 70 x 140 centimetri si este realizat din microfibre, pe partea printata, si bumbac, pe verso. Lansat in numar limitat de 30 de bucati, fiecare prosop este insotit de cate un colaj creat special pentru a completa povestea. Fontul Surreal Times – deja emblematic pentru cei care urmaresc colectiile de vara ale lui Noemi – ii apartine Marinei Moldovan de la Skin Deep.

Prosopul Suprarealist de Plaja e disponibil exclusiv pe Molecule-F.

In continuare 3 dintre colajele care insotesc prosopul:

Sursa foto si info: Noemi Meilman

PUBLISHED ON 20.04.2021

more in Mood Board