WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Pop-up shop Band of Creators / Galeriile Artmark / 11-12 octombrie

Pe 11 si 12 octombrie, colectiile toamna-iarna a peste 20 de tineri designeri romani si straini vor fi disponibile spre vanzare la primul pop-up shop Band of Creators. Evenimentul va avea lor la Galeriile Artmark - Palatul Cesianu Racovita, str. C.A. Rosetti nr 5, intre orele 11.00 si 20.00.

Prezentate mai intai in cadrul unui fashion show organizat de Band of Creators pe 8 octombrie, colectiile semnate de Ioana Ciolacu, 109, Aer Wear, Alina Morar, Bipolar, Carmen Trif, Crepe Black Collar, Florentina Giol, Ingrid Teodosiu, Traskin, Maria Queen Maria (Bulgaria) vor ajunge de pe catwalk direct in pop-up shop. Vor mai participa si Amelie Suri, Edita Lupea, Knapp (Bulgaria), Larisa Dragna, Studio Cabal si Teodora Mot. Nu vor lipsi nici designerii de accesorii, reprezentati de Alina Simion, Cleaneverything, Life in Mono, Marie Nouvelle sau Prochaine.

In cadrul pop-up shopului va fi amenajat si un style corner, unde, la fiecare doua ore, designeri, stilisti si bloggeri de fashion vor vorbi despre tendintele noului sezon si vor oferi consiliere celor interesati. Mai multe detalii gasiti pe www.bandofcreators.com.

Accesul se va face cu bilet de intrare, in valoare de 10 lei, sau pe baza de invitatie.

Evenimentul este organizat de Band of Creators cu sprijinul L’Oreal Paris. Tinerii designeri sunt sustinuti si de Perwoll, Magic FM, Beauty District si Hotel Pullman.

Foto si info: Band of Creators

PUBLISHED ON 22.09.2014

more in Newsroom