INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Noua campanie David Beckham Bodywear for H&M

Noua campanie David Beckham Bodywear for H&M

In aceasta toamna, colectia David Beckham Bodywear for H&M prezinta noi articole cu un aspect vintage sport si cu o puternica influenta londoneza - elemente exploatate si in cea mai recenta campanie publicitara. Fotografiile il infatiseaza pe celebrul fotbalist in vestiarul old-school al unei sali de sport, purtand piesele de rezistenta ale colectiei.

Printre acestea, se regasesc tricouri de corp si bluze cu maneca lunga in nuante de gri, maiouri, boxeri si modele confortabile de pantaloni de pijama cu dungi sau pantaloni scurti din jerseu de bumbac. Atentia este centrata ca si pana acum pe croiuri extrem de confortabile si pe materiale de calitate, care construiesc piesele basic ce vor fi disponibile pe tot parcursul anului.

“Imi place stilul sport old-school si noile piese din colectia mea Bodywear de la H&M. Maiourile, pantalonii de pijama si bluzele cu maneca lunga sunt deja preferatele mele, deoarece le pot purta pe parcursul intregului sezon. A fost grozav sa filmam aceasta noua campanie in estul Londrei, intr-un vestiar de moda veche. A fost ca si cum m-am intors la radacinile mele”, declara David Beckham.

Piesele create sunt rezultatul a optsprezece luni de cercetare alaturi de David Beckham si echipa sa. Ele vor putea fi achizitionate in departamentul de barbati din peste 2800 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online.

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 21.08.2013

more in Newsroom