HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
NOIR by Corina Vladescu POP-UP Store

NOIR by Corina Vladescu POP-UP Store

NOIR este a doua linie a brandului Corina Vladescu, o alternativa fashion designer cu preturi accesibile la marile branduri de highstreet.

Materialele folosite sunt de cea mai buna calitate si sunt importate din Franta, Italia si Germania. Piesele colectiei se incadreaza in cele 5 mari trenduri ale sezonului. Stofele naturale, nasturii de corn, pielea, matasea si bumbacul sunt coordonatele colectiei de Toamna-Iarna 2011/2012.

Colectia a fost prezentata pentru prima oara la Paris Whos Next Salon de Pret-a-Porter, iar apoi la Athens Fashion Week 2011.

NOIR by Corina Vladescu se vinde momentan doar international, in magazine din Franta, Anglia, SUA, Japonia, Spania si Grecia. Clientii din Romania pot cumpara produsele NOIR by Corina Vladescu din cadrul Pop-Up Store-urilor ce vor fi organizate lunar in toata tara si prin intermediul magazinelor on-line.

Primul Pop-Up Store cu vanzare directa va fi organizat in Bucuresti, sambata 15 octombrie, intre 12 si 20, in Fire Club din Strada Gabroveni nr. 12, Centrul Istoric.

Evenimentul este organizat cu sprijinul Mario Badescu Skin Care, care aduce in sfarsit in Romania faimoasele sale produse preferate de celebritatile de la Hollywood.

Mario Badescu si-a deschis propriul salon de ingrijire a pielii la New York in 1967 si a inceput sa creeze propria gama de cosmetice naturale. Cercetarea inovatoare facuta in laborator, urmata de practica la salon, au facut ca in scurt timp produsele cosmetice si salonul sa fie un izvor al tineretii pentru elita New York-ului si vedetele Hollywod-ului: Oprah, Martha Stewart, Cher, Jeniffer Aniston, Kate Moss, Eva Longoria, Natalie Portman, Sharon Stone, Sarah Jessica Parker si multi altii.

Foto: Corina Vladescu brand

PUBLISHED ON 13.10.2011

more in Newsroom