RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Les Vampires, colectia 109 primavara-vara 2013

Les Vampires, colectia 109 primavara-vara 2013

Vampir sau victima? Aceasta este intrebarea pe care o lanseaza brandul 109 prin colectia Les Vampires primavara-vara 2013. Inspirata de personajele supranaturale din filmele ultimilor ani, noua colectie cuprinde 35 de piese cu un design elaborat, cu detalii curajoase si denumiri sugestive. Watch Out Vest, Predator Dress, Runaway Pants sau Helpless Dress sunt cateva dintre numele creatiilor care te inspira sa alegi un raspuns.

“Am pornit de la fenomenul Vampire Mania si bogatia de elemente vizuale care inconjoara acest curent, datorata succesului filmelor seriale cu vampiri: True Blood sau Vampire Diaries si Twilight. Apoi, am urmarit firul si ne-am reamintit de filmele cult, precum The Hunger, Interview with the Vampire sau The Addiction. Mai departe, ne-am dus cu gandul catre vampirii energetici, acele aparitii care te vlaguiesc, cu sau fara voia ta. Iar de la aceasta interpretare personala, am ajuns la relatia dintre vampir si muritor, prada si pradator,” povestesc Ioana Dumitrescu si Marina Moldovan de la 109.

Les Vampires este o colectie total look cu piese construite din poplin de matase si bumbac imprimat digital, voal de matase, tricot, plasa, piele si snur rosu sangeriu. Imprimeurile sunt realizate si de aceasta data de catre 109, acest detaliu devenind unul dintre elementele ce contribuie la definirea brandului. Usturoi, sange, colti de vampir, apa sfintita si inimi de vampir, care trebuie strapunse cu tarusi din lemn sau cu gloante de argint – acestea sunt cateva dintre elementele ce se regasesc pe printurile articolelor vestimentare.

Descopera intreaga colectie aici!

Concept si haine: 109
Accesorii: Cosima Opartan
Pantofi customizati: Robert Ratiu
Model: Oana Stan
Foto: George Enache
Make-up: Diana Ionescu
Hair: Alex Gherase

 

PUBLISHED ON 26.04.2013

more in Newsroom