INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Les Vampires, colectia 109 primavara-vara 2013

Les Vampires, colectia 109 primavara-vara 2013

Vampir sau victima? Aceasta este intrebarea pe care o lanseaza brandul 109 prin colectia Les Vampires primavara-vara 2013. Inspirata de personajele supranaturale din filmele ultimilor ani, noua colectie cuprinde 35 de piese cu un design elaborat, cu detalii curajoase si denumiri sugestive. Watch Out Vest, Predator Dress, Runaway Pants sau Helpless Dress sunt cateva dintre numele creatiilor care te inspira sa alegi un raspuns.

“Am pornit de la fenomenul Vampire Mania si bogatia de elemente vizuale care inconjoara acest curent, datorata succesului filmelor seriale cu vampiri: True Blood sau Vampire Diaries si Twilight. Apoi, am urmarit firul si ne-am reamintit de filmele cult, precum The Hunger, Interview with the Vampire sau The Addiction. Mai departe, ne-am dus cu gandul catre vampirii energetici, acele aparitii care te vlaguiesc, cu sau fara voia ta. Iar de la aceasta interpretare personala, am ajuns la relatia dintre vampir si muritor, prada si pradator,” povestesc Ioana Dumitrescu si Marina Moldovan de la 109.

Les Vampires este o colectie total look cu piese construite din poplin de matase si bumbac imprimat digital, voal de matase, tricot, plasa, piele si snur rosu sangeriu. Imprimeurile sunt realizate si de aceasta data de catre 109, acest detaliu devenind unul dintre elementele ce contribuie la definirea brandului. Usturoi, sange, colti de vampir, apa sfintita si inimi de vampir, care trebuie strapunse cu tarusi din lemn sau cu gloante de argint – acestea sunt cateva dintre elementele ce se regasesc pe printurile articolelor vestimentare.

Descopera intreaga colectie aici!

Concept si haine: 109
Accesorii: Cosima Opartan
Pantofi customizati: Robert Ratiu
Model: Oana Stan
Foto: George Enache
Make-up: Diana Ionescu
Hair: Alex Gherase

 

PUBLISHED ON 26.04.2013

more in Newsroom