PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
LANA DEL REY, imaginea campaniei H&M in aceasta toamna

LANA DEL REY, imaginea campaniei H&M in aceasta toamna

Lana Del Rey, unul dintre marile nume din lumea muzicii contemporane, este protagonista campaniei H&M din aceasta toamna, realizata de fotografii Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin. In cadrul acestei colaborari, artista va interpreta si un cover al piesei 'Blue Velvet' pentru spotul publicitar H&M in regia lui Johan Renck. Acesta va putea fi vizualizat integral pe hm.com luna viitoare.

Cu un stil muzical unic, Lana Del Rey a devenit cunoscuta la nivel mondial la inceputul acestui an prin intermediul single-ului „Video Games” de pe albumul „Born to Die”. Tanara artista s-a remarcat nu doar prin calitatile vocale, ci si prin felul original in care combina piesele vestimentare. Astfel, Lana prezinta atuurile care sa o recomande pentru ipostaza de style icon.

Pentru campania H&M, ea poarta articole cheie din colectia de toamna, precum un pulover roz din amestec de angora, colanţi cu imprimeu floral digital, o jacheta tip biker din tweed si o rochie mulata din tweed, cu detalii aplicate din piele. Spotul publicitar va fi disponibil integral pe site-ul hm.com incepand cu data de 19 septembrie, cu versiuni editate utilizate ca o campanie de televiziune. In octombrie, Lana va reprezenta si campania de iarna pentru H&M.

Foto:  Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Mauritz; Info: H&M Romania

PUBLISHED ON 20.08.2012

more in Newsroom