LANA DEL REY, imaginea campaniei H&M in aceasta toamna
Lana Del Rey, unul dintre marile nume din lumea muzicii contemporane, este protagonista campaniei H&M din aceasta toamna, realizata de fotografii Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin. In cadrul acestei colaborari, artista va interpreta si un cover al piesei 'Blue Velvet' pentru spotul publicitar H&M in regia lui Johan Renck. Acesta va putea fi vizualizat integral pe hm.com luna viitoare.
Cu un stil muzical unic, Lana Del Rey a devenit cunoscuta la nivel mondial la inceputul acestui an prin intermediul single-ului „Video Games” de pe albumul „Born to Die”. Tanara artista s-a remarcat nu doar prin calitatile vocale, ci si prin felul original in care combina piesele vestimentare. Astfel, Lana prezinta atuurile care sa o recomande pentru ipostaza de style icon.
Pentru campania H&M, ea poarta articole cheie din colectia de toamna, precum un pulover roz din amestec de angora, colanţi cu imprimeu floral digital, o jacheta tip biker din tweed si o rochie mulata din tweed, cu detalii aplicate din piele. Spotul publicitar va fi disponibil integral pe site-ul hm.com incepand cu data de 19 septembrie, cu versiuni editate utilizate ca o campanie de televiziune. In octombrie, Lana va reprezenta si campania de iarna pentru H&M.
Foto: Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Mauritz; Info: H&M Romania