HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
LANA DEL REY, imaginea campaniei H&M in aceasta toamna

LANA DEL REY, imaginea campaniei H&M in aceasta toamna

Lana Del Rey, unul dintre marile nume din lumea muzicii contemporane, este protagonista campaniei H&M din aceasta toamna, realizata de fotografii Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin. In cadrul acestei colaborari, artista va interpreta si un cover al piesei 'Blue Velvet' pentru spotul publicitar H&M in regia lui Johan Renck. Acesta va putea fi vizualizat integral pe hm.com luna viitoare.

Cu un stil muzical unic, Lana Del Rey a devenit cunoscuta la nivel mondial la inceputul acestui an prin intermediul single-ului „Video Games” de pe albumul „Born to Die”. Tanara artista s-a remarcat nu doar prin calitatile vocale, ci si prin felul original in care combina piesele vestimentare. Astfel, Lana prezinta atuurile care sa o recomande pentru ipostaza de style icon.

Pentru campania H&M, ea poarta articole cheie din colectia de toamna, precum un pulover roz din amestec de angora, colanţi cu imprimeu floral digital, o jacheta tip biker din tweed si o rochie mulata din tweed, cu detalii aplicate din piele. Spotul publicitar va fi disponibil integral pe site-ul hm.com incepand cu data de 19 septembrie, cu versiuni editate utilizate ca o campanie de televiziune. In octombrie, Lana va reprezenta si campania de iarna pentru H&M.

Foto:  Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Mauritz; Info: H&M Romania

PUBLISHED ON 20.08.2012

more in Newsroom