WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
LANA DEL REY, imaginea campaniei H&M in aceasta toamna

LANA DEL REY, imaginea campaniei H&M in aceasta toamna

Lana Del Rey, unul dintre marile nume din lumea muzicii contemporane, este protagonista campaniei H&M din aceasta toamna, realizata de fotografii Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin. In cadrul acestei colaborari, artista va interpreta si un cover al piesei 'Blue Velvet' pentru spotul publicitar H&M in regia lui Johan Renck. Acesta va putea fi vizualizat integral pe hm.com luna viitoare.

Cu un stil muzical unic, Lana Del Rey a devenit cunoscuta la nivel mondial la inceputul acestui an prin intermediul single-ului „Video Games” de pe albumul „Born to Die”. Tanara artista s-a remarcat nu doar prin calitatile vocale, ci si prin felul original in care combina piesele vestimentare. Astfel, Lana prezinta atuurile care sa o recomande pentru ipostaza de style icon.

Pentru campania H&M, ea poarta articole cheie din colectia de toamna, precum un pulover roz din amestec de angora, colanţi cu imprimeu floral digital, o jacheta tip biker din tweed si o rochie mulata din tweed, cu detalii aplicate din piele. Spotul publicitar va fi disponibil integral pe site-ul hm.com incepand cu data de 19 septembrie, cu versiuni editate utilizate ca o campanie de televiziune. In octombrie, Lana va reprezenta si campania de iarna pentru H&M.

Foto:  Inez van Lamsweerde si Vinoodh Matadin pentru H&M Hennes and Mauritz; Info: H&M Romania

PUBLISHED ON 20.08.2012

more in Newsroom