WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Jurnalul perpetuu pune intrebarile

Jurnalul perpetuu pune intrebarile

Carnetele lui Noemi Meilman de la sfarsit de an iau forma unui jurnal perpetuu in 2020. Nu e un jurnal obisnuit, ci unul extrem de curios, care iti adreseaza cate o intrebare in fiecare zi.

“De obicei, ne adresam cu <draga jurnalule>. De data aceasta, jurnalul pune intrebarile si te invit sa raspunzi in ce an doresti tu, in ce zi iti amintesti sa scrii ceva. E un exercitiu de timp, uneori amuzant, alteori duios, uneori usor cliseistic sau plin de avant. Am ales ca jurnalul sa nu puna intrebari legate de perioada pandemiei, pentru ca multe raspunsuri vor face asta deja. Viata merge mai departe. Important e sa avem grija de noi si de cei dragi, in aceste vremuri suprarealiste,” povesteste Noemi Meilman.

Jurnalul incepe cu data de 1 ianuarie si se incheie cu 31 decembrie, fara a fi completat anul. Fiecare luna este marcata de un colaj reprezentativ, creat de Noemi.

“Cei care prefera latura mai practica, pot folosi acest caiet pe post de agenda. (…) Caietul mai poate fi folosit pentru lista de cumparaturi sau pentru a tine contabilitatea cheltuielilor sau, pur si simplu, pentru notite diverse.  Poti rupe cu usurinta orice pagina doresti, de aceea am ales varianta arcurilor,” mai spune ea.

Jurnalul perpetuu are 378 de pagini, costa 93 de lei si poate fi achizitionat de pe Molecule-F.

Sursa foto: Noemi Meilman

 

PUBLISHED ON 16.12.2020

more in Mood Board