ARTA & DESIGN

VEGETAL. Natura intr-o expozitie de...

Expozitia VEGETAL e o invitatie de a explora frumusetea naturii in…

INSPIRATIE

Cool shades & sunny memories

Primii mei ochelari de soare aveau rame negre si lentile albastre,…

INSPIRATIE

Bijuterii cu majuscule

Un timp, am simtit ca pandantivele cu initiala numelui nu sunt…

EDITOR'S CHOICE

CROCHET sau cum se impleteste...

“The crochet” este un trend care se impleteste perfect vara aceasta….

EDITOR'S CHOICE

Cum traduce Dries Van Noten...

Pe la inceputul primaverii, Dries Van Noten anunta colectiile de debut…

HOT TREND

Casele de moda deschid larg...

Formularea moda si frumusete e intalnita atat de des, incat ar…

INSPIRATIE

Anya Hindmarch, Sister Jane &...

Hainele se citesc cel mai bine atunci cand sunt imbracate, cand…

We like

“Subscribe and share” sau, mai bine, aplauze

"Subscribe and share" este o piesa de teatru care vorbeste despre comedia din vietile noastre virtuale, dar si despre tristetea pe care o aduce ea in cele reale. Replicile actuale au puterea de a decupa propria noastra realitate in scene foarte clare. Ele sunt o oglinda perfecta pentru imaginea de clovn in care care ne imbraca egoul desfranat si, pe alocuri, patologic din social media. Si redau perfect preocuparea noastra oarba si complet inutila pentru admiratia celorlalti, in orice s-ar masura ea: like-uri, fani, audienta, votanti. Sursa comicului este, de fapt, un comportament caricatura in care nu mai exista reflexiv, ci doar reflex, si pe care il adoptam fiecare in diverse doze, atunci cand cumparam iluzia unei echivalente intre expunere si succes. Iar aceasta iluzie incurajeaza si capitalizeaza tendintele exhibitioniste in care documentam orice moment, orice interactiune si publicam "gandul imediat" si "convingerea noastra". Astfel ajungem sa valorizam banalitatea existentiei de zi cu zi sau, mai rau, sa "editam" si sa "reformulam" realitatea in functie de convingeri sau interese. Cronologia actelor este exact ca in realitate. Un circ al compromisurilor si al ipocriziei, o goana nebuna dupa aparenta, care la inceput iti vinde iluzia unui joc nevinovat si deloc per...

Inapoi Inainte
Iris Apfel x H&M
News
Autor: Ioana Lovin

Iris Apfel x H&M

O colectie vibranta si eclectica, asa cum este stilul celei care a inspirat-o, Iris Apfel x H&M va fi disponibila exclusiv online pe hm.com, din 31 martie 2022. Pieselor vestimentare cu un mix de texturi, tipare si croieli li se alatura, bineinteles, accesoriile statement.

Sansele sunt ca, atunci cand auzi numele lui Iris Apfel, sa iti apara in minte chipul ei cu ochelari de vedere supradimensionati, cu rame rotunde, inchise la culoare, parul alb, pieptanat peste cap si buzele conturate cu nuante intense de ruj. Pasiunea ei pentru accesorii de efect nu se limiteaza la ochelari, desi acestia sunt, fara doar si poate, emblematici. Ea poarta mai mereu cel putin un colier voluminos la gat si mai multe bratari la incheietura mainilor. Maiestria cu care combina piese ce par din povesti fara nicio legatura una cu alta, dar care fuzioneaza perfect, se pastreaza si in cazul hainelor. Garderoba ei imbina haute couture-ul cu obiecte accesibile, atent alese.

Iris Apfel a devenit cunoscuta in intreaga lume in 2005, cand The Costume Institute din New York a gazduit o expozitie compusa din tinute si accesorii purtate de ea. In cartea Iris Apfel: Accidental Icon, 2018, Apfel isi aminteste ca: Dupa ce s-a deschis Rara Avis la Costume Institute de la Metropolitan Museum of Art, lumea imi tot spunea ca am devenit senzatie peste noapte. <Asa este>, raspundeam eu. <Doar ca noaptea mea a durat 70 de ani.>”

Iris Apfel a implinit anul acesta 100 de ani, iar colaborarea ei cu H&M celebreaza aniversarea rotunda si adauga inca un capitol in povestea proiectelor de moda si design in care s-a implicat de-a lungul timpului. “Ne-am dorit sa lucram cu Iris datorita stilului sau eclectic si a influentei pe care o are in lumea modei. Emana personalitate prin intermediul stilului sau flamboaiant si eclectic, fara varsta. Iris Apfel demonstreaza ca moda reprezinta exprimarea individualitatii, fiind un mod de a te bucura de tine insati. Este cu adevarat o inspiratie!” declara Ann-Sofie Johansson, Consultant de Creatie in cadrul H&M.

“Cred ca brandul H&M este fabulos, fiind un adevarat pionier in domeniul sau – pe care il ador! Mi-a placut sa creez tinute elaborate, la preturi accesibile, bransa in care H&M primeaza!” e de parere Iris Apfel.

Piesele cheie ale colectiei includ un costum brodat cu perle, o jacheta voluminoasa din tul si un set din fusta vaporoasa si bluza cu flori de iris ca imprimeu. Concepute pe mai multe teme inspirate din natura, accesoriile exploreaza predilectia ei pentru suprapuneri si piese supradimensionate. Cand vine vorba de styling, motto-ul ei este More is more and less is a bore. Si adevarul e ca nu e nimic plictisitor la Iris Apfel.

Daca vrei sa afli mai multe despre ea, poti citi articolul nostru “Iris Apfel. Un icon (nu chiar) din intamplare.”

Sursa foto: H&M

PUBLISHED ON 30.03.2022

more in Newsroom