INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare

Interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare

Dupa mai bine de 20 de ani de campanii pentru drepturile animalelor, interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale intra in vigoare de astazi, 11 martie 2013.

De acum, oricine va vinde noi produse cosmetice si ingrediente in Uniunea Europeana nu le mai poate testa pe animale oriunde in lume. Campaniile derulate in tot acesti ani de The Body Shop si Cruelty Free International continua lupta pentru frumusete fara cruzime si indeamna pe fiecare sa semneze petitia lor pentru stoparea testarii produselor cosmetice pe animale, pentru ca interdictia UE sa devina globala. Petitiile vor fi prezentate guvernelor din toata lumea pentru a demonstra sprijinul public pentru o interzicere la nivel mondial.

“Va indemn sa semnati petitia Cruelty Free International prin care cerem guvernelor din toata lumea sa introduca interzicerea testarii produselor cosmetice pe animale. Impreuna putem trimite guvernelor din toata lumea  mesajul ca viitorul umanitatii este cruelty free”, declara Leona Lewis, noul Brand Activist The Body Shop.

Pentru a-ti face vocea auzita, semneaza petitia in orice magazin The Body Shop sau vizitand crueltyfreeinternational.org

Foto: Getty Images via The Body Shop

PUBLISHED ON 11.03.2013

more in Newsroom