PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Ii vintage la Romanian Label

Ii vintage la Romanian Label

Cusute manual pe panza din bumbac, tesuta in casa, si brodate cu o maiestrie greu de replicat, iile vintage de la Romanian Label se transforma in bijuterii vestimentare unice.

Pentru ca descrie piese cu un design unic ce sfideaza trendurile, devenind chiar mai valoroase odata cu trecerea anilor, termenul “vintage” este de multe ori echivalentul unei investitii pe termen lung. Asa se intampla si in cazul colectiei de ii pe care o prezinta acum Romanian Label.

Fascinatia pentru frumos, clasic, autentic si durabil, asa cum sunt iile vintage cu o vechime de cel putin 30 de ani, este fireasca,  pentru ca vorbim despre piese vestimentare care au trecut testul timpului, vechi si valoroase, unice si memorabile“, povesteste Vlad Andries, manager Romanian Label.


De la motivul macesului realizat din margele galbene si negre la motivul trifoiului in nuante de mouline maro si fire aurii si pana la motivul fluturelui, a vrejului sau a corzii de vita de vie, broderiile prezinta modele spectaculoase. Realizate cu decenii in urma, piesele au fost intretinute cu mare grija, astfel incat detaliile sa se pastreze intacte. Dincolo de vechimea lor si de bogatia broderiilor, iile se definesc si printr-o paleta cromatica larga, prin croiala cu maneci trei sferturi si prin cusaturi dublate de sute de margelute.

Foto si info: Romanian Label

PUBLISHED ON 23.07.2013

more in Newsroom