INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Ii vintage la Romanian Label

Ii vintage la Romanian Label

Cusute manual pe panza din bumbac, tesuta in casa, si brodate cu o maiestrie greu de replicat, iile vintage de la Romanian Label se transforma in bijuterii vestimentare unice.

Pentru ca descrie piese cu un design unic ce sfideaza trendurile, devenind chiar mai valoroase odata cu trecerea anilor, termenul “vintage” este de multe ori echivalentul unei investitii pe termen lung. Asa se intampla si in cazul colectiei de ii pe care o prezinta acum Romanian Label.

Fascinatia pentru frumos, clasic, autentic si durabil, asa cum sunt iile vintage cu o vechime de cel putin 30 de ani, este fireasca,  pentru ca vorbim despre piese vestimentare care au trecut testul timpului, vechi si valoroase, unice si memorabile“, povesteste Vlad Andries, manager Romanian Label.


De la motivul macesului realizat din margele galbene si negre la motivul trifoiului in nuante de mouline maro si fire aurii si pana la motivul fluturelui, a vrejului sau a corzii de vita de vie, broderiile prezinta modele spectaculoase. Realizate cu decenii in urma, piesele au fost intretinute cu mare grija, astfel incat detaliile sa se pastreze intacte. Dincolo de vechimea lor si de bogatia broderiilor, iile se definesc si printr-o paleta cromatica larga, prin croiala cu maneci trei sferturi si prin cusaturi dublate de sute de margelute.

Foto si info: Romanian Label

PUBLISHED ON 23.07.2013

more in Newsroom