INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
H&M: Stralucirea hollywoodiana intr-o colectie sustenabila

H&M: Stralucirea hollywoodiana intr-o colectie sustenabila

In aceasta primavara, H&M Conscious prezinta o colectie de tinute de seara care imbina stralucirea hollywoodiana cu sustenabilitatea. Rochiile de seara cu detalii rafinate, costumele barbatesti demne de covorul rosu si accesoriile menite sa completeze fiecare look sunt realizate din materiale sustenabile precum bumbacul ecologic, poliesterul reciclat, poliamida reciclata si Tencel.

Printre piesele spectaculoase ale colectiei se numara rochia lunga, roz pudrat, cu spatele gol, creata din poliester reciclat, costumul feminin ultra-sic din trei piese, dar si rochia cu un aer retro, compusa din corset si fusta din tulle. Din colectia pentru barbati, se remarca jacheta cambrata, a carei croiala clasica primeste o doza de indrazneala prin aplicarea unor franjuri lungi pe spatele manecilor, camasa fara guler cu papion detasabil, smochingul a carei capsuseala este imprimata cu trandafiri, dar si bretele de moda veche cu nasturi aplicati.

„Imi place aceasta colectie pentru rafinamentul si stilul sau pur, pentru ca este realizata din materiale sustenabile. Pentru noi, cei de la H&M, este firesc sa ne gandim la sustenabilitate si sa facem din aceasta obiectivul activitatii noastre”, declara Ann-Sofie Johansson, Sefa Departamentului de Design al H&M.

Colectia Conscious Exclusive va fi disponibila din 4 aprilie 2013 in aproximativ 140 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online.

Pentru mai multe imagini, click aici!

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 19.03.2013

more in Newsroom