FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
H&M Conscious Exclusive 2016

H&M Conscious Exclusive 2016

Picturile, sculpturile si piesele vestimentare create in urma cu cateva secole si gazduite, astazi, de Muzeul de Arte Decorative din Paris au inspirat colectia H&M Conscious Exclusive 2016. Ea va fi lansata in magazine pe 7 aprilie, in aceeasi zi in care muzeul va deschide portile expozitiei Fashion Forward – 300 years of Fashion.

„Colectia bogat ornamentata, realizata din materiale sustenabile inovatoare, reprezinta o suprapunere de referinte, forme si texturi, completate de accesorii decorative si bijuterii de inspiratie deco”, a declarat Ann-Sofie Johansson, Consultant de creatie la H&M.

hm conscious 2016 7

Echipa de design a ales, din arhivele de moda ale muzeului, piese vestimentare cheie din ultimele trei secole de haute couture si le-a reinterpretat intr-o maniera moderna. Siluetele sunt adesea fluide, fie ca ne referim la caftanele midi sau la rochiile lungi, care transforma lucrari de arta celebre in imprimeuri – sculptura „Cele trei gratii” a lui Botticelli si picturile lui Gustave Moreau se afla printre acestea.

„Una dintre piesele mele preferate din colectie este rochia mini asimetrica, inspirata de o pictura a lui Gustave Moreau. Imi place ideea de armonizare a materialelor responsabile fata de mediu cu picturile vechi. Este minunat sa ai o vestimentatie mai sustenabila si, totodata, potrivita pentru covorul rosu”, a declarat Julia Restoin Roitfeld, imaginea campaniei Conscious Exclusive 2016.

Printre materialele folosite in construirea hainelor si a accesoriilor, se regasesc matasea ecologica, amestecurile de in reciclat, canepa si Tencel®, dar si Denimite – un material din denim reciclat, utilizat in premiera in lumea modei. Margelele si strasurile care infrumuseteaza tinutele sunt realizate din sticla reciclata. O alta noutate a colectiei este faptul ca, de aceasta data, ea cuprinde trei modele de rochii de mireasa.

Colectia H&M Conscious Exclusive 2016 va fi disponibila in aproximativ 180 de magazine din intreaga lume, precum si online.

Foto si info: H&M

 

PUBLISHED ON 21.03.2016

more in Newsroom