INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
H&M Conscious Exclusive 2016

H&M Conscious Exclusive 2016

Picturile, sculpturile si piesele vestimentare create in urma cu cateva secole si gazduite, astazi, de Muzeul de Arte Decorative din Paris au inspirat colectia H&M Conscious Exclusive 2016. Ea va fi lansata in magazine pe 7 aprilie, in aceeasi zi in care muzeul va deschide portile expozitiei Fashion Forward – 300 years of Fashion.

„Colectia bogat ornamentata, realizata din materiale sustenabile inovatoare, reprezinta o suprapunere de referinte, forme si texturi, completate de accesorii decorative si bijuterii de inspiratie deco”, a declarat Ann-Sofie Johansson, Consultant de creatie la H&M.

hm conscious 2016 7

Echipa de design a ales, din arhivele de moda ale muzeului, piese vestimentare cheie din ultimele trei secole de haute couture si le-a reinterpretat intr-o maniera moderna. Siluetele sunt adesea fluide, fie ca ne referim la caftanele midi sau la rochiile lungi, care transforma lucrari de arta celebre in imprimeuri – sculptura „Cele trei gratii” a lui Botticelli si picturile lui Gustave Moreau se afla printre acestea.

„Una dintre piesele mele preferate din colectie este rochia mini asimetrica, inspirata de o pictura a lui Gustave Moreau. Imi place ideea de armonizare a materialelor responsabile fata de mediu cu picturile vechi. Este minunat sa ai o vestimentatie mai sustenabila si, totodata, potrivita pentru covorul rosu”, a declarat Julia Restoin Roitfeld, imaginea campaniei Conscious Exclusive 2016.

Printre materialele folosite in construirea hainelor si a accesoriilor, se regasesc matasea ecologica, amestecurile de in reciclat, canepa si Tencel®, dar si Denimite – un material din denim reciclat, utilizat in premiera in lumea modei. Margelele si strasurile care infrumuseteaza tinutele sunt realizate din sticla reciclata. O alta noutate a colectiei este faptul ca, de aceasta data, ea cuprinde trei modele de rochii de mireasa.

Colectia H&M Conscious Exclusive 2016 va fi disponibila in aproximativ 180 de magazine din intreaga lume, precum si online.

Foto si info: H&M

 

PUBLISHED ON 21.03.2016

more in Newsroom