WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Forever Love

Forever Love

M-am uitat zilele acestea intamplator la rochiile de mireasa pentru toamna 2020, concepute de Vera Wang inainte ca lumea sa se schimbe… Inainte ca “noua normalitate” sa devina o expresie des intalnita in vietile noastre.

Contrastul dintre cum ne-am imaginat ca va fi 2020 si cum a fost de fapt este izbitor. Perceptia e aceeasi indiferent de unghiul din care alegem sa privim acest an – inclusiv din cel al modei.

Rochiile de mireasa din aceasta colectie sunt un mix de elemente, de la clasic reinterpretat la neconventional, si au marcat, pentru Vera Wang, 30 de ani de experienta in industria Bridal. Acestea prezinta detalii precum umerii cazuti, suprapunerile de volane, detaliile transparente si croielile care urmaresc indeaproape linia corpului si care lasa picioarele la vedere. Brodate cu negru pe suprafata alba a materialelor fine, cuvinte ca Forever, Love sau I Do ies in evidenta.

Pe langa viziunea si cariera impresionante ale lui Wang, colectia m-a facut sa ma gandesc inevitabil la toate rochiile ramase nepurtate in acest an, cand nuntile au fost fie regandite, fie puse pe “hold”, dar si la speranta ca vor urma vremuri mai blande.

Sursa foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 28.12.2020

more in Fashion Etc