INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Expozitia Le Grand Numero de Chanel
FASHION BRIEF
Autor: Vicki Nicola

Expozitia Le Grand Numero de Chanel

Poti sa mirosi un parfum. Dar poti sa il si vezi sau poate sa il auzi?

Parfumul este un jukebox pentru emotii si, de aceea, se descopera cel mai bine cu toate simturile. Parfumul nu mai este doar despre miros. Este un gand pe care ti-l aduce, o amintire pe care o activeaza, o stare pe care ti-o da. Iar intersectia lui cu o melodie care iti place sau cu o imagine foarte puternica vizual il transforma clar intr-un produs care se descopera multisenzorial.

Asa a fost construita si expozitia Le Grand Numero de Chanel, in care cele mai importante parfumuri CHANEL au fost descrise prin experiente complet diferite: de la un mix de cabaret si cazino, la muzica live, instalatii de arta, rochii din arhiva Chanel sau chiar experiente virtuale.

Vino pe canalul Vickipedia de pe YouTube, ca sa descoperi detaliile in egala masura tech si artsy ale acestei expozitii fabuloase.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 16.03.2023

more in Fashion Etc