AMINTIRI

Printre oracole si caiete de...

De la clasicul Nu te supara, frate!, la papusile Aradeanca, fel…

AMINTIRI

Suvenirurile, portaluri spre vacante

Experientele traite sunt cele mai pretioase suveniruri, vei spune, iar eu…

EDITOR'S CHOICE

Mood board de toamna, cu...

Toamna isi anunta venirea din timp. Asa ca, in preintampinarea ei,…

INSPIRATIE

Ai o rochie alba. Ce...

Rochia alba e una dintre piesele emblematice ale verii. O vedem…

FASHION BRIEF

Magazinul Dior de pe Avenue...

Dior mi-a parut intotdeauna un brand care domina. Dior inseamna statut….

INSPIRATIE

Tinute emblematice Barbie, inspiratie pentru...

Orice turneu de promovare a unui film are si o componenta…

INSPIRATIE

10 rochii couture fw 2023/24....

Continui traditia de a alege 10 rochii din colectiile haute-couture prezentate…

Interviu

Bijuteriile Lito

Nu as fi crezut ca estetica unui artist este asa de mult influentata de personalitatea lui, pana cand nu am cunoscut-o pe Lito Karakostanoglou, la evenimentul "meet the designer" de la Madison Perfumery. Bijuteriile ei nu sunt despre stralucire si statut. Sunt bijuterii pe care trebuie sa le incerci si abia atunci descoperi un limbaj nonverbal, prin care sa iti poti exprima cel mai bine o ipostaza a feminitatii si o stare de moment. Lito este tactila, isi poarta bijuteriile si se joaca cu ele ca si cu niste cuvinte care, daca le pui in alta ordine, isi schimba complet sensul. Si cel mai mare talent al ei este ca e o femeie adevarata, care stie exact ce vrea sa spuna si o spune perfect prin bijuteriile ei. * Se spune ca relatia cu bijuteriile este o mostenire din copilarie: de la cineva din familie sau, pur si simplu, de la cineva care ne-a placut si ne-a influentat. Care este prima ta amintire cu o bijuterie? Este un inel in forma de floare pe care il avea mama mea si pe care mi-l doream si eu, dar si fiecare dintre surorile mele. Toate eram fascinate de acel inel. Si am primit fiecare o replica a acelui inel, din partea mamei, cand am implinit 18 ani. Pentru o bijuterie, forma este un element important. Intrebarea mea este daca forma urmeaza emotia sau vicev...

Inapoi Inainte
Expozitia Le Grand Numero de Chanel
FASHION BRIEF
Autor: Vicki Nicola

Expozitia Le Grand Numero de Chanel

Poti sa mirosi un parfum. Dar poti sa il si vezi sau poate sa il auzi?

Parfumul este un jukebox pentru emotii si, de aceea, se descopera cel mai bine cu toate simturile. Parfumul nu mai este doar despre miros. Este un gand pe care ti-l aduce, o amintire pe care o activeaza, o stare pe care ti-o da. Iar intersectia lui cu o melodie care iti place sau cu o imagine foarte puternica vizual il transforma clar intr-un produs care se descopera multisenzorial.

Asa a fost construita si expozitia Le Grand Numero de Chanel, in care cele mai importante parfumuri CHANEL au fost descrise prin experiente complet diferite: de la un mix de cabaret si cazino, la muzica live, instalatii de arta, rochii din arhiva Chanel sau chiar experiente virtuale.

Vino pe canalul Vickipedia de pe YouTube, ca sa descoperi detaliile in egala masura tech si artsy ale acestei expozitii fabuloase.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 16.03.2023

more in Fashion Etc