WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Expozitia Le Grand Numero de Chanel
FASHION BRIEF
Autor: Vicki Nicola

Expozitia Le Grand Numero de Chanel

Poti sa mirosi un parfum. Dar poti sa il si vezi sau poate sa il auzi?

Parfumul este un jukebox pentru emotii si, de aceea, se descopera cel mai bine cu toate simturile. Parfumul nu mai este doar despre miros. Este un gand pe care ti-l aduce, o amintire pe care o activeaza, o stare pe care ti-o da. Iar intersectia lui cu o melodie care iti place sau cu o imagine foarte puternica vizual il transforma clar intr-un produs care se descopera multisenzorial.

Asa a fost construita si expozitia Le Grand Numero de Chanel, in care cele mai importante parfumuri CHANEL au fost descrise prin experiente complet diferite: de la un mix de cabaret si cazino, la muzica live, instalatii de arta, rochii din arhiva Chanel sau chiar experiente virtuale.

Vino pe canalul Vickipedia de pe YouTube, ca sa descoperi detaliile in egala masura tech si artsy ale acestei expozitii fabuloase.

Fotografii: Andreea Macri

PUBLISHED ON 16.03.2023

more in Fashion Etc