WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Emma Watson. Moda sustenabila pe covorul rosu

Emma Watson. Moda sustenabila pe covorul rosu

Alegerile vestimentare ale Emmei Watson sunt influentate nu doar de creativitatea designului, ci mai ales de modul in care au fost realizate piesele respective. Actrita isi indreapta atentia spre tinute eco-friendly, promovand demersurile brandurilor pentru o moda mai sustenabila.

In acest moment, moda este una dintre cele mai poluante industrii din lume, astfel incat practicile responsabile fata de mediul inconjurator – atat din partea companiilor, cat si a consumatorilor – sunt o necesitate. Aflata in plin turneu de promovare a filmului “Frumoasa si Bestia”, in care interpreteaza rolul lui Belle, actrita britanica a lansat pe Instagram contul The Press Tour, unde documenteaza tinutele purtate de ea la conferinte si premiere.

Saptamana aceasta, turneul a purtat echipa peliculei regizate de Bill Condon la New York, unde Emma Watson a pasit pe covorul rosu intr-o rochie haute couture, conceputa de Ricardo Tisci pentru Givenchy. Creatia cu un decupaj adanc si cu o funda supradimensionata la spate este realizata din matase organica certificata. Clutch-ul Bottletop si bijuteriile Ana Khouri apartin, de asemenea, unor branduri a caror etica a convins-o pe Emma Watson sa le aduca povestea pe covorul rosu.

Si, daca sunteti curioase sa vedeti noua versiune Disney a basmului “Frumoasa si Bestia“, aceasta ruleaza in cinematografe din 17 martie 2017.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 17.03.2017

more in Fashion Etc