RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

Cum a fost la V for Vintage 19

Weekendul trecut, echipa V for Vintage a stabilit cea de-a 19-a intalnire cu comunitatea celor pasionati de design contemporan si cultura vintage. Editia targului s-a desfasurat timp de doua zile, pe 11 si 12 noiembrie, la Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti.

Am planificat vizita pentru sambata dupa-amiaza. A fost oportunitatea perfecta de a vedea si live unele colectii pe care le stiam deja din online, dar si de a descoperi tineri creativi care fac acum primii pasi in industria modei. Studentii Universitatilor si Facultatilor de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara au prezentat, in sectiunea Future Design, colectii dedicate, colectii de diploma si instalatii. Vestimentatie, bijuterie, accesorii contemporane si vintage, toate in acelasi loc.

“La V for VINTAGE, am sarbatorit ultimul weekend frumos si calduros de toamna prin colectiile celor 100 designeri contemporani, 10 colectionari de vintage autentic si aproape 100 de studenti de la facultatile de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara,”  spune echipa V for Vintage. Am reintalnit, cu aceasta ocazie, si standul Iubirrre si Red Panda Romania, unde banii primiti pe accesoriile expuse de ei se transforma in sprijin pentru animalele fara stapan, aflate in grija lor.


Dana Rogoz, la standul brandului Moon by Dana Rogoz

Targul V for Vintage din aceasta toamna a avut ca tema “Antreprenoriatul in domeniul frumosului”, astfel incat castigatorii a trei dintre premiile editiei au fost alesi pentru creativitatea si pasiunea cu care si-au construit si prezentat colectiile. Cel de-al patrulea castigator a fost stabilit de preferintele vizitatorilor.

Snobbish Breakfast a primit premiul BEST DESIGNER, oferit de Elle Romania.

Meowsse a castigat premiul BEST YOUNG DESIGNER, oferit de revista Glamour.

AFMF a primit premiul BEST BRAND, oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.

PREMIUL de Popularitate, votat de catre vizitatorii targului, a fost oferit celui mai popular designer la V for VINTAGE #19 – snob. Cu Iza Visoianu si Florian Toma, fondatorii si designerii brandului castigator, am realizat un interviu chiar cu cateva zile inainte de targ. Daca nu l-ai citit inca, o poti face aici.

Silvia Cristescu si Irina Ispas, designer Meowsse si castigatoarea Best Young Designer by Glamour

Stefana Macovei si Adina Grapa, designer Snobbish Breakfast si castigatoarea Best Designer by Elle Romania la V for Vintage 19

Andrada Oprean, Noemi Meilman, Evelyne Lorincz si Borbala Ferencz

Gasesti mai multe imagini de la eveniment pe pagina de Facebook V for Vintage.

Foto: Ana Georgescu si Iuliana Cristina Popescu via V for Vintage

PUBLISHED ON 16.11.2017

more in Newsroom