FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Cum a fost la V for Vintage 19

Weekendul trecut, echipa V for Vintage a stabilit cea de-a 19-a intalnire cu comunitatea celor pasionati de design contemporan si cultura vintage. Editia targului s-a desfasurat timp de doua zile, pe 11 si 12 noiembrie, la Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti.

Am planificat vizita pentru sambata dupa-amiaza. A fost oportunitatea perfecta de a vedea si live unele colectii pe care le stiam deja din online, dar si de a descoperi tineri creativi care fac acum primii pasi in industria modei. Studentii Universitatilor si Facultatilor de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara au prezentat, in sectiunea Future Design, colectii dedicate, colectii de diploma si instalatii. Vestimentatie, bijuterie, accesorii contemporane si vintage, toate in acelasi loc.

“La V for VINTAGE, am sarbatorit ultimul weekend frumos si calduros de toamna prin colectiile celor 100 designeri contemporani, 10 colectionari de vintage autentic si aproape 100 de studenti de la facultatile de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara,”  spune echipa V for Vintage. Am reintalnit, cu aceasta ocazie, si standul Iubirrre si Red Panda Romania, unde banii primiti pe accesoriile expuse de ei se transforma in sprijin pentru animalele fara stapan, aflate in grija lor.


Dana Rogoz, la standul brandului Moon by Dana Rogoz

Targul V for Vintage din aceasta toamna a avut ca tema “Antreprenoriatul in domeniul frumosului”, astfel incat castigatorii a trei dintre premiile editiei au fost alesi pentru creativitatea si pasiunea cu care si-au construit si prezentat colectiile. Cel de-al patrulea castigator a fost stabilit de preferintele vizitatorilor.

Snobbish Breakfast a primit premiul BEST DESIGNER, oferit de Elle Romania.

Meowsse a castigat premiul BEST YOUNG DESIGNER, oferit de revista Glamour.

AFMF a primit premiul BEST BRAND, oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.

PREMIUL de Popularitate, votat de catre vizitatorii targului, a fost oferit celui mai popular designer la V for VINTAGE #19 – snob. Cu Iza Visoianu si Florian Toma, fondatorii si designerii brandului castigator, am realizat un interviu chiar cu cateva zile inainte de targ. Daca nu l-ai citit inca, o poti face aici.

Silvia Cristescu si Irina Ispas, designer Meowsse si castigatoarea Best Young Designer by Glamour

Stefana Macovei si Adina Grapa, designer Snobbish Breakfast si castigatoarea Best Designer by Elle Romania la V for Vintage 19

Andrada Oprean, Noemi Meilman, Evelyne Lorincz si Borbala Ferencz

Gasesti mai multe imagini de la eveniment pe pagina de Facebook V for Vintage.

Foto: Ana Georgescu si Iuliana Cristina Popescu via V for Vintage

PUBLISHED ON 16.11.2017

more in Newsroom