WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Cum a fost la V for Vintage 19

Weekendul trecut, echipa V for Vintage a stabilit cea de-a 19-a intalnire cu comunitatea celor pasionati de design contemporan si cultura vintage. Editia targului s-a desfasurat timp de doua zile, pe 11 si 12 noiembrie, la Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti.

Am planificat vizita pentru sambata dupa-amiaza. A fost oportunitatea perfecta de a vedea si live unele colectii pe care le stiam deja din online, dar si de a descoperi tineri creativi care fac acum primii pasi in industria modei. Studentii Universitatilor si Facultatilor de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara au prezentat, in sectiunea Future Design, colectii dedicate, colectii de diploma si instalatii. Vestimentatie, bijuterie, accesorii contemporane si vintage, toate in acelasi loc.

“La V for VINTAGE, am sarbatorit ultimul weekend frumos si calduros de toamna prin colectiile celor 100 designeri contemporani, 10 colectionari de vintage autentic si aproape 100 de studenti de la facultatile de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara,”  spune echipa V for Vintage. Am reintalnit, cu aceasta ocazie, si standul Iubirrre si Red Panda Romania, unde banii primiti pe accesoriile expuse de ei se transforma in sprijin pentru animalele fara stapan, aflate in grija lor.


Dana Rogoz, la standul brandului Moon by Dana Rogoz

Targul V for Vintage din aceasta toamna a avut ca tema “Antreprenoriatul in domeniul frumosului”, astfel incat castigatorii a trei dintre premiile editiei au fost alesi pentru creativitatea si pasiunea cu care si-au construit si prezentat colectiile. Cel de-al patrulea castigator a fost stabilit de preferintele vizitatorilor.

Snobbish Breakfast a primit premiul BEST DESIGNER, oferit de Elle Romania.

Meowsse a castigat premiul BEST YOUNG DESIGNER, oferit de revista Glamour.

AFMF a primit premiul BEST BRAND, oferit de revista Unica designerului care a reusit sa construiasca un brand coerent, consistent si care a dovedit ca intelege importanta strategiei de marketing si a comunicarii in moda.

PREMIUL de Popularitate, votat de catre vizitatorii targului, a fost oferit celui mai popular designer la V for VINTAGE #19 – snob. Cu Iza Visoianu si Florian Toma, fondatorii si designerii brandului castigator, am realizat un interviu chiar cu cateva zile inainte de targ. Daca nu l-ai citit inca, o poti face aici.

Silvia Cristescu si Irina Ispas, designer Meowsse si castigatoarea Best Young Designer by Glamour

Stefana Macovei si Adina Grapa, designer Snobbish Breakfast si castigatoarea Best Designer by Elle Romania la V for Vintage 19

Andrada Oprean, Noemi Meilman, Evelyne Lorincz si Borbala Ferencz

Gasesti mai multe imagini de la eveniment pe pagina de Facebook V for Vintage.

Foto: Ana Georgescu si Iuliana Cristina Popescu via V for Vintage

PUBLISHED ON 16.11.2017

more in Newsroom