PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Colectia – capsula: Triangle of Intelligence by 109

Colectia – capsula: Triangle of Intelligence by 109

Inspirate de simbolurile cu care sunt incarcate diamantele, Ioana Dumitrescu si Marina Moldovan au compus, din 25 de piese, o poveste despre independenta si incredere in sine: TOI (Triangle of Intelligence).

Creata in editie limitata, colectia-capsula pastreaza aceeasi linie minimalista ce defineste stilul 109. Diamantele iau forma de imprimeuri sau sunt inlocuite de cristale Swarovski incrustate pe hainele din tafta, matase, jerseu sau dantela – devenind astfel accesibile.

Ideea de la care am pornit sta in povestea triunghiului imaginar care se formeaza din cele trei puncte erotice de pe corp, sani si pubis, (in acest caz, stilizat prin cristale), simbolul pentru identitatea feminina, simbol pe care noi il asociem cu notiunea de putere, de arma imbatabila sau strategie inteligenta”, dezvaluie Marina si Ioana, designerii din spatele brandului 109.

“Mai departe, am dezvoltat  jocuri de forme geometrice subtile, constelatii simetrice sau asimetrice de cristale, prezente pe toate piesele colectiei. In acest fel, fiecare piesa are povestea ei, poate fi asociata si cu alte piese din colectie sau la fel de usor, poate veni ca accent pentru o tinuta mai relaxata”, continua ele.


Credite:
Concept si haine: 109
Model: Nermin Naji
Foto: George Enache
Multumiri lui Lucian Varvaroi

PUBLISHED ON 22.11.2012

more in Newsroom