WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Bijuteriile Catherine Michiels – de la Hollywood pana la Bucuresti

Bijuteriile Catherine Michiels – de la Hollywood pana la Bucuresti

Johnny Depp, Angelina Jolie, Brad Pitt, Scarlett Johansson, Orlando Bloom, Julia Roberts,Lenny Kravitz, Sandra Bullock, Sharon Stone,Uma Thurman, Nicole Kidman si Gwyneth Paltrow sunt numai cateva dintre vedetele care au devenit adevarati ambasadori ai bijuteriilor semnate de Catherine Michiels. Creatiile ei purtate atat datorita designului, cat si a semnificatiei fiecarei piese simbol, se gasesc de curand si in Romania, la Parfumeria Createur 5 D’Emotion din Bucuresti.

Creatoarea de origine belgiana a studiat la Arts & Metier Institute din Bruxelles. A devenit apoi maiestru Reiki indreptandu-si atentia si catre studiul influentei simbolurilor si a pietrelor pretioase si semipretioase in viata de zi cu zi. Latura sa spirituala alaturi de preocuparea stiintifica pentru geodezie si talentul pentru design au purtat-o catre statutul de creatoare a celor mai purtate bijuterii de la Hollywood.

“Catherine nu creeaza simple bijuterii.Creatiile sale fac parte dintr-un stil de viata asumat. Sunt mai mult decat un trend. Incurajeaza libertatea de expresie”, spune Alexandra Paven, fondatoarea Createur 5 D’emotion. “Faptul ca a reusit sa incorporeze toate aceste semnificatii in bratari care au si acel «coolness factor» a contribuit enorm la succesul de care se bucura si suntem extrem de incantati de faptul ca marca CM a ales Createur 5 D’emotion pentru a distribui aceste creatii si in Romania” adauga ea.

Pentru inceput, in Romania va fi disponibila colectia Soul Cast, care include bratari cu snur de matase, pe care se regasesc talismane cu semnificatie spirituala, din metale si pietre pretioase si semipretioase. Fiecare piesa are un scop. Sunt gandite pentru a fi purtate alaturi de ceas, in ideea de a determina purtatorul sa le priveasca cat mai des, pentru a-si reaminti ceea ce este cu adevarat important in viata. Cele mai multe dintre vedete au ales sa cumpere mai multe piese, pe care le poarta concomitent, atat din ratiuni legate de semnificatia pe care o au, dar si datorita aspectului lor sic.

Foto: Createur 5 D’Emotion

 

PUBLISHED ON 23.11.2011

more in Newsroom