PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
“Am cumparat-o pentru ziua fetitei mele”

“Am cumparat-o pentru ziua fetitei mele”

Livia Dila este o profesionista si o femeie care pare sa le aiba pe toate. O cariera frumoasa, o familie de care este foarte mandra, o personalitate puternica si toate fara sa-si piarda feminitatea.

Pentru filmare, Livia a ales o rochie simpla, comoda, dar cu semnificatie. Rochia pe care a cumparat-o pentru petrecerea ce avea sa marcheze primul an din viata al Mariei, fetita ei.

O rochie in care ea se simte comod, in care poate sa isi pastreze atitudinea fireasca, care ii ofera libertatea de miscare. Pentru ca Livia pare sa fie intr-o continua dinamica. A venit la filmare putin mai devreme. A baut o cafea cu Andreea Raicu, apoi a preluat firesc rolul de ambasadoare a campaniei, iar de indata ce luminile s-au stins a plecat grabita spre o alta intalnire. 

Ne-a placut de ea pentru ca a facut ca totul sa para foarte usor. Privind-o, atat de relaxata si firava, nu ai banui ca se poate.

Va invitam sa urmariti filmul realizat de Livia, dar si imagini de la filmari.

PUBLISHED ON 27.07.2009

more in Newsroom