INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
“Am cumparat-o pentru ziua fetitei mele”

“Am cumparat-o pentru ziua fetitei mele”

Livia Dila este o profesionista si o femeie care pare sa le aiba pe toate. O cariera frumoasa, o familie de care este foarte mandra, o personalitate puternica si toate fara sa-si piarda feminitatea.

Pentru filmare, Livia a ales o rochie simpla, comoda, dar cu semnificatie. Rochia pe care a cumparat-o pentru petrecerea ce avea sa marcheze primul an din viata al Mariei, fetita ei.

O rochie in care ea se simte comod, in care poate sa isi pastreze atitudinea fireasca, care ii ofera libertatea de miscare. Pentru ca Livia pare sa fie intr-o continua dinamica. A venit la filmare putin mai devreme. A baut o cafea cu Andreea Raicu, apoi a preluat firesc rolul de ambasadoare a campaniei, iar de indata ce luminile s-au stins a plecat grabita spre o alta intalnire. 

Ne-a placut de ea pentru ca a facut ca totul sa para foarte usor. Privind-o, atat de relaxata si firava, nu ai banui ca se poate.

Va invitam sa urmariti filmul realizat de Livia, dar si imagini de la filmari.

PUBLISHED ON 27.07.2009

more in Newsroom