WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Alexander Wang colaboreaza cu H&M

Alexander Wang este noul nume pe care H&M il adauga pe lista colaborarilor cu designeri celebri. Colectia realizata in urma acestui parteneriat va fi lansata pe 6 noiembrie 2014.

Creat in 2007, brandul care poarta numele lui Alexander Wang este recunoscut pentru designul sau urban. Estetica lui Wang reprezinta o reflectie asupra contrastelor, in care finisajele impecabile se imbina cu detalii imperfecte, oferind o viziune relaxata asupra modei. Talentul designerului stabilit la New York a fost recompensat pe parcursul timpului cu premii importante, printre care se regasesc Council of Fashion Designers of America – Vogue Fashion Fund Award in 2008 si Best Accessory Designer Award, oferit de Council of Fashion Designers of America in 2011. La sfarsitul lui 2012, Wang a fost numit noul director de creatie al casei de moda Balenciaga, dupa plecarea lui Nicolas Ghesquiere.

Anul acesta, Alexander Wang devine primul designer american cu care H&M a realizat un parteneriat, oportunitate importanta pentru el: „Sunt onorat sa fac parte dintre colaborarile pe care le are H&M cu designerii. Munca alaturi de echipa lor reprezinta un proces incitant si distractiv. Sunt foarte deschisi fata de ideea de a impinge barierele si de a stabili o platforma pentru creativitate. Aceasta colaborare reprezinta modalitatea perfecta pentru ca un public mai larg sa poata experimenta elemente ce definesc brandul si stilul de viata Alexander Wang.”

Despre colaborarea anuntata de curand in cadrul Coachella Music Festival, Margareta van den Bosch, creative advisor la H&M, afirma ca: „Alexander Wang reprezinta una dintre cele mai importante voci din moda de astazi. Intelege perfect ce isi doresc oamenii sa poarte si face totul cu o energie si o pasiune molipsitoare. Este incredibil faptul ca anul acesta colaboram cu el.”

Cu un concept menit sa duca produsele de lifestyle dincolo de limitele modei, colectia realizata impreuna cu H&M cuprinde piese de imbracaminte si accesorii pentru femei si barbati. Aceasta va fi disponibila in 250 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online.

Foto: Steven Klein – portret Alexander Wang / H&M

PUBLISHED ON 14.04.2014

more in Fashion Etc