HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Alexander Wang colaboreaza cu H&M

Alexander Wang este noul nume pe care H&M il adauga pe lista colaborarilor cu designeri celebri. Colectia realizata in urma acestui parteneriat va fi lansata pe 6 noiembrie 2014.

Creat in 2007, brandul care poarta numele lui Alexander Wang este recunoscut pentru designul sau urban. Estetica lui Wang reprezinta o reflectie asupra contrastelor, in care finisajele impecabile se imbina cu detalii imperfecte, oferind o viziune relaxata asupra modei. Talentul designerului stabilit la New York a fost recompensat pe parcursul timpului cu premii importante, printre care se regasesc Council of Fashion Designers of America – Vogue Fashion Fund Award in 2008 si Best Accessory Designer Award, oferit de Council of Fashion Designers of America in 2011. La sfarsitul lui 2012, Wang a fost numit noul director de creatie al casei de moda Balenciaga, dupa plecarea lui Nicolas Ghesquiere.

Anul acesta, Alexander Wang devine primul designer american cu care H&M a realizat un parteneriat, oportunitate importanta pentru el: „Sunt onorat sa fac parte dintre colaborarile pe care le are H&M cu designerii. Munca alaturi de echipa lor reprezinta un proces incitant si distractiv. Sunt foarte deschisi fata de ideea de a impinge barierele si de a stabili o platforma pentru creativitate. Aceasta colaborare reprezinta modalitatea perfecta pentru ca un public mai larg sa poata experimenta elemente ce definesc brandul si stilul de viata Alexander Wang.”

Despre colaborarea anuntata de curand in cadrul Coachella Music Festival, Margareta van den Bosch, creative advisor la H&M, afirma ca: „Alexander Wang reprezinta una dintre cele mai importante voci din moda de astazi. Intelege perfect ce isi doresc oamenii sa poarte si face totul cu o energie si o pasiune molipsitoare. Este incredibil faptul ca anul acesta colaboram cu el.”

Cu un concept menit sa duca produsele de lifestyle dincolo de limitele modei, colectia realizata impreuna cu H&M cuprinde piese de imbracaminte si accesorii pentru femei si barbati. Aceasta va fi disponibila in 250 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online.

Foto: Steven Klein – portret Alexander Wang / H&M

PUBLISHED ON 14.04.2014

more in Fashion Etc