RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

H&M lanseaza “Sa fim impreuna” (“Come together”), filmul sarbatorilor de iarna 2016/2017, regizat de Wes Anderson si cu actorul Adrien Brody in rol principal. Un mix care iti capteaza pe loc atentia si un rezultat numit “cel mai emotionant film lansat de brand pana in prezent”.

Actiunea se petrece in timpul unei calatorii cu trenul, in ajunul Craciunului. Din cauza vremii nefavorabile Ralph, conductorul interpretat de Brody, isi anunta pasagerii ca vor ajunge la destinatie cu o intarziere considerabila, lucru ce ii pune in situatia de a celebra impreuna o seara petrecuta, de obicei, in familie. Este momentul in care Ralph isi pune creativitatea in miscare si, cu cateva ajutoare, reuseste sa transforme un vagon al trenului intr-un spatiu feeric de Sarbatoare. O surprinza care ii impresioneaza pe calatori.

“Aceasta poveste acapareaza publicul, cu atat mai mult cu cat ne aflam intr-o perioada a anului in care suntem foarte deschisi in a impartasi momente de suflet si sentimente cu strainii”, a declarat Adrien Brody.

Personajele poarta piese vestimentare, confortabile si calduroase, parte din cea mai recenta colectie H&M. “Colectia speciala pentru sarbatori a H&M, care contine piese relaxate, elegante si usor purtabile, este integrata perfect in aceasta calatorie cu trenul zapezii, iar Wes Anderson reuseste sa transpuna perfect emotia traita de personaje care nu se cunosc, insa ajung sa isi petreaca impreuna ajunul Craciunului si reusesc sa isi construiasca magia specifica momentului. In acelasi timp, colectia vorbeste despre imbinarea tinutelor informale, cu cele de ocazie, infatisand perfect starea de a te imbraca special pentru sarbatori, dar confortabil in acelasi timp”, a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si  Creative Director la H&M.

Coloana sonora a filmului H&M completeaza emotia transmisa de imagini. Una dintre melodii este “Happy Xmas (War is over)”, compusa de John Lennon & Yoko Ono. Pe langa componenta de film, campania “Sa fim impreuna” include si declinari de print, social media si outdoor.   Colectia H&M pentru sarbatori este disponibila in magazine si online de la finalul lunii noiembrie.

Foto, video si info: H&M

PUBLISHED ON 28.11.2016

more in Newsroom