FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

H&M lanseaza “Sa fim impreuna” (“Come together”), filmul sarbatorilor de iarna 2016/2017, regizat de Wes Anderson si cu actorul Adrien Brody in rol principal. Un mix care iti capteaza pe loc atentia si un rezultat numit “cel mai emotionant film lansat de brand pana in prezent”.

Actiunea se petrece in timpul unei calatorii cu trenul, in ajunul Craciunului. Din cauza vremii nefavorabile Ralph, conductorul interpretat de Brody, isi anunta pasagerii ca vor ajunge la destinatie cu o intarziere considerabila, lucru ce ii pune in situatia de a celebra impreuna o seara petrecuta, de obicei, in familie. Este momentul in care Ralph isi pune creativitatea in miscare si, cu cateva ajutoare, reuseste sa transforme un vagon al trenului intr-un spatiu feeric de Sarbatoare. O surprinza care ii impresioneaza pe calatori.

“Aceasta poveste acapareaza publicul, cu atat mai mult cu cat ne aflam intr-o perioada a anului in care suntem foarte deschisi in a impartasi momente de suflet si sentimente cu strainii”, a declarat Adrien Brody.

Personajele poarta piese vestimentare, confortabile si calduroase, parte din cea mai recenta colectie H&M. “Colectia speciala pentru sarbatori a H&M, care contine piese relaxate, elegante si usor purtabile, este integrata perfect in aceasta calatorie cu trenul zapezii, iar Wes Anderson reuseste sa transpuna perfect emotia traita de personaje care nu se cunosc, insa ajung sa isi petreaca impreuna ajunul Craciunului si reusesc sa isi construiasca magia specifica momentului. In acelasi timp, colectia vorbeste despre imbinarea tinutelor informale, cu cele de ocazie, infatisand perfect starea de a te imbraca special pentru sarbatori, dar confortabil in acelasi timp”, a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si  Creative Director la H&M.

Coloana sonora a filmului H&M completeaza emotia transmisa de imagini. Una dintre melodii este “Happy Xmas (War is over)”, compusa de John Lennon & Yoko Ono. Pe langa componenta de film, campania “Sa fim impreuna” include si declinari de print, social media si outdoor.   Colectia H&M pentru sarbatori este disponibila in magazine si online de la finalul lunii noiembrie.

Foto, video si info: H&M

PUBLISHED ON 28.11.2016

more in Newsroom