INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

H&M lanseaza “Sa fim impreuna” (“Come together”), filmul sarbatorilor de iarna 2016/2017, regizat de Wes Anderson si cu actorul Adrien Brody in rol principal. Un mix care iti capteaza pe loc atentia si un rezultat numit “cel mai emotionant film lansat de brand pana in prezent”.

Actiunea se petrece in timpul unei calatorii cu trenul, in ajunul Craciunului. Din cauza vremii nefavorabile Ralph, conductorul interpretat de Brody, isi anunta pasagerii ca vor ajunge la destinatie cu o intarziere considerabila, lucru ce ii pune in situatia de a celebra impreuna o seara petrecuta, de obicei, in familie. Este momentul in care Ralph isi pune creativitatea in miscare si, cu cateva ajutoare, reuseste sa transforme un vagon al trenului intr-un spatiu feeric de Sarbatoare. O surprinza care ii impresioneaza pe calatori.

“Aceasta poveste acapareaza publicul, cu atat mai mult cu cat ne aflam intr-o perioada a anului in care suntem foarte deschisi in a impartasi momente de suflet si sentimente cu strainii”, a declarat Adrien Brody.

Personajele poarta piese vestimentare, confortabile si calduroase, parte din cea mai recenta colectie H&M. “Colectia speciala pentru sarbatori a H&M, care contine piese relaxate, elegante si usor purtabile, este integrata perfect in aceasta calatorie cu trenul zapezii, iar Wes Anderson reuseste sa transpuna perfect emotia traita de personaje care nu se cunosc, insa ajung sa isi petreaca impreuna ajunul Craciunului si reusesc sa isi construiasca magia specifica momentului. In acelasi timp, colectia vorbeste despre imbinarea tinutelor informale, cu cele de ocazie, infatisand perfect starea de a te imbraca special pentru sarbatori, dar confortabil in acelasi timp”, a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si  Creative Director la H&M.

Coloana sonora a filmului H&M completeaza emotia transmisa de imagini. Una dintre melodii este “Happy Xmas (War is over)”, compusa de John Lennon & Yoko Ono. Pe langa componenta de film, campania “Sa fim impreuna” include si declinari de print, social media si outdoor.   Colectia H&M pentru sarbatori este disponibila in magazine si online de la finalul lunii noiembrie.

Foto, video si info: H&M

PUBLISHED ON 28.11.2016

more in Newsroom