HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

H&M lanseaza “Sa fim impreuna” (“Come together”), filmul sarbatorilor de iarna 2016/2017, regizat de Wes Anderson si cu actorul Adrien Brody in rol principal. Un mix care iti capteaza pe loc atentia si un rezultat numit “cel mai emotionant film lansat de brand pana in prezent”.

Actiunea se petrece in timpul unei calatorii cu trenul, in ajunul Craciunului. Din cauza vremii nefavorabile Ralph, conductorul interpretat de Brody, isi anunta pasagerii ca vor ajunge la destinatie cu o intarziere considerabila, lucru ce ii pune in situatia de a celebra impreuna o seara petrecuta, de obicei, in familie. Este momentul in care Ralph isi pune creativitatea in miscare si, cu cateva ajutoare, reuseste sa transforme un vagon al trenului intr-un spatiu feeric de Sarbatoare. O surprinza care ii impresioneaza pe calatori.

“Aceasta poveste acapareaza publicul, cu atat mai mult cu cat ne aflam intr-o perioada a anului in care suntem foarte deschisi in a impartasi momente de suflet si sentimente cu strainii”, a declarat Adrien Brody.

Personajele poarta piese vestimentare, confortabile si calduroase, parte din cea mai recenta colectie H&M. “Colectia speciala pentru sarbatori a H&M, care contine piese relaxate, elegante si usor purtabile, este integrata perfect in aceasta calatorie cu trenul zapezii, iar Wes Anderson reuseste sa transpuna perfect emotia traita de personaje care nu se cunosc, insa ajung sa isi petreaca impreuna ajunul Craciunului si reusesc sa isi construiasca magia specifica momentului. In acelasi timp, colectia vorbeste despre imbinarea tinutelor informale, cu cele de ocazie, infatisand perfect starea de a te imbraca special pentru sarbatori, dar confortabil in acelasi timp”, a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si  Creative Director la H&M.

Coloana sonora a filmului H&M completeaza emotia transmisa de imagini. Una dintre melodii este “Happy Xmas (War is over)”, compusa de John Lennon & Yoko Ono. Pe langa componenta de film, campania “Sa fim impreuna” include si declinari de print, social media si outdoor.   Colectia H&M pentru sarbatori este disponibila in magazine si online de la finalul lunii noiembrie.

Foto, video si info: H&M

PUBLISHED ON 28.11.2016

more in Newsroom