ARTA & DESIGN

Reinterpretari efemere ale clasicelor chioscuri...

Chioscurile de ziare reprezentau odata un prim popas al diminetilor din…

HOT TREND

Inspiratie in machiaj pentru primavara-vara...

Ochii conturati cu tus negru si buzele evidentiate cu ruj rosu…

STREET STYLE

Primavara denimului

As numi primavara anotimp al stilului. Temperaturile ei ingradesc cel mai…

INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

When Wes Anderson, Adrien Brody and H&M Come Together

H&M lanseaza “Sa fim impreuna” (“Come together”), filmul sarbatorilor de iarna 2016/2017, regizat de Wes Anderson si cu actorul Adrien Brody in rol principal. Un mix care iti capteaza pe loc atentia si un rezultat numit “cel mai emotionant film lansat de brand pana in prezent”.

Actiunea se petrece in timpul unei calatorii cu trenul, in ajunul Craciunului. Din cauza vremii nefavorabile Ralph, conductorul interpretat de Brody, isi anunta pasagerii ca vor ajunge la destinatie cu o intarziere considerabila, lucru ce ii pune in situatia de a celebra impreuna o seara petrecuta, de obicei, in familie. Este momentul in care Ralph isi pune creativitatea in miscare si, cu cateva ajutoare, reuseste sa transforme un vagon al trenului intr-un spatiu feeric de Sarbatoare. O surprinza care ii impresioneaza pe calatori.

“Aceasta poveste acapareaza publicul, cu atat mai mult cu cat ne aflam intr-o perioada a anului in care suntem foarte deschisi in a impartasi momente de suflet si sentimente cu strainii”, a declarat Adrien Brody.

Personajele poarta piese vestimentare, confortabile si calduroase, parte din cea mai recenta colectie H&M. “Colectia speciala pentru sarbatori a H&M, care contine piese relaxate, elegante si usor purtabile, este integrata perfect in aceasta calatorie cu trenul zapezii, iar Wes Anderson reuseste sa transpuna perfect emotia traita de personaje care nu se cunosc, insa ajung sa isi petreaca impreuna ajunul Craciunului si reusesc sa isi construiasca magia specifica momentului. In acelasi timp, colectia vorbeste despre imbinarea tinutelor informale, cu cele de ocazie, infatisand perfect starea de a te imbraca special pentru sarbatori, dar confortabil in acelasi timp”, a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si  Creative Director la H&M.

Coloana sonora a filmului H&M completeaza emotia transmisa de imagini. Una dintre melodii este “Happy Xmas (War is over)”, compusa de John Lennon & Yoko Ono. Pe langa componenta de film, campania “Sa fim impreuna” include si declinari de print, social media si outdoor.   Colectia H&M pentru sarbatori este disponibila in magazine si online de la finalul lunii noiembrie.

Foto, video si info: H&M

PUBLISHED ON 28.11.2016

more in Newsroom