INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Wake Me Up – KATE MOSS prezinta noul fond de ten Rimmel London

Wake Me Up – KATE MOSS prezinta noul fond de ten Rimmel London

Daca esti o femeie mereu in miscare si iti traiesti viata intr-un ritm alert, nu-ti schimba programul: schimba-ti fondul de ten! Trezeste-ti pielea la viata si lumineaz-o cu noul fond de ten Wake Me Up, cu efect anti-oboseala si un finisaj impecabil. Cu programul ei de lucru agitat, Kate Moss este alegerea perfecta pentru a fi imaginea noului fond de ten. Supermodelul si style icon-ul britanic are un look natural: pielea este luminoasa, iar parul blond curge in valuri senzuale. Fara niciun dubiu, Kate straluceste!

Wake Me Up este primul fond de ten lichid de la Rimmel ce reimprospateaza pielea instantaneu, conferindu-i un aspect sanatos, o stralucire radianta, estompand in acelasi timp semnele de imbatranire prematura a pielii. Indiferent de ora la care ai ajuns acasa seara trecuta, acest fond de ten elimina semnele vizibile de oboseala, facand pielea sa arate intinerita.

Fondul de ten are o textura usoara, fina, se omogenizeaza usor, acoperind porii 100% pentru un aspect natural, fara cusur. Contine perle stralucitoare care ilumineaza pielea si ii ofera o stralucire sanatoasa. Formula sa contine peptide, care ajuta la cresterea elasticitatii pielii, astfel incat aceasta sa se poata recupera mai repede. Si pentru ca viitorul pielii tale este de asemenea important, fondul de ten Wake Me Up are factor de protectie solara 15, protejandu-ti pielea de razele nocive ale soarelui.

Datorita paletei de 6 nuante, ce cuprinde tonuri de la cele mai deschise pana la tonuri medii/calde, vei putea gasi cu usurinta fondul de ten potrivit nuantei naturale a tenului tau. Rezultatul va fi unul natural, fara efect de masca. Wake Me Up se simte usor si confortabil pe piele, incat vei uita ca este acolo. Si pentru ca Rimmel stie ca viata ta decurge mereu in ritm alert, Wake Me Up ramane intact pana la 10 ore.

Fond de ten Wake Me Up – 6 nuante, de la deschis pana la mediu-cald (100, 103, 200, 300, 303, 400), 42 lei
Concealer Wake Me Up
– 2 nuante (010, 030), 21 lei

Foto: Rimmel London

 

 

PUBLISHED ON 11.01.2012

more in Newsroom