HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Vitrine cu povesti: The Place

Vitrine cu povesti: The Place

Ne plac vitrinele care ne spun povesti, care contureaza, prin intermediul pieselor celor mai recente colectii, personaje ce ne opresc din drum si ne invita sa trecem pragul unui magazin. The Place este unul dintre acele magazine care adauga, in fiecare sezon, o noua poveste, un mix inedit intre marketing si design. In aceasta primavara, The Place ne vorbeste despre contrastele dintre femeia copilaroasa, frivola si cea puternica, fetis, intr-un concept ce poarta semnatura lui Razvan Firea.

„Cel mai important lucru, in momentul in care vrei sa realizezi ceva creativ, este sa pui un mesaj in spatele conceptului pe care il urmaresti. Orice vitrina este, pentru mine, o poveste pe care abia astept s-o impartasesc trecatorilor”, spune Razvan Firea.

Prima vitrina, dedicata sampaniei Armand de Brignac Rose, este o adevarata ‘candy land’, populata de manechine imbracate in lenjerie I.D. Sarrieri si harnasamente din piele, create de designerul Andreea Badala. Lumea sampaniei rose este scaldata in acadele, vata de zahar, iar fundalul este roz – simbol al inocentei, al linistii si al bucuriei perpetue.

Cea de a doua vitrina, in care predomina auriul, reprezinta o ‘maturizare’ a personajelor din prima vitrina. Manechinele sunt imbracate in tinute nude si negre, pe fundalul unor colaje alb-negru cu imagini reprezentative pentru Armand de Brignac in varianta Brut Gold. Vitrina este un omagiu adus acelor power women care se impun printr-o personalitate puternica, dar totodata naturala.
Cele doua vitrine aflate in contrast sunt o traducere avangardista a fuziunii dintre sensibilitatea moderna si celebra mostenire care, la fel ca si moda, nu se va consuma niciodata.

In Romania, conceptul de visual merchandising este inca la inceput. „Din pacate, nu putem face, inca, referire la un concept propriu-zis. Visual merchandising-ul romanesc este intr-un stadiu incipient, daca nu chiar latent. Pot observa insa o evolutie semnificativa, in mare datorata brandurilor internationale. Acestea vin cu tipare stricte de expunere, influentand astfel comerciantii romani si realizand o necesitate pentru visual merchandising”, adauga Razvan Firea.

Foto: The Place

PUBLISHED ON 19.03.2012

more in Newsroom