RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Vis, zbor, viata… Madly KENZO

Vis, zbor, viata… Madly KENZO

'Mi-am dorit un parfum pentru femeia visatoare, plina de viata, fericita', spune parfumierul Aurelien Guichard despre Madly KENZO. In campania publicitara, femeia imaginata de Guichard este intruchipata de actrita si modelul Amber Anderson. Aerul sau libertin este intr-o armonie totala cu zborul fluturilor colorati intens pe care ii prinde cu o placere jucausa.

Pentru varianta Eau de Parfum, parfumierul a combinat floarea de heliotrop si lemnul de cedru de Virginia, un amestec rar a doua esente fermecatoare.

Notele de varf            Mugur de portocal
Notele de mijloc        Floarea de heliotrop si trandafir
Notele de baza           Cedru, tamaie si vanilie

La varianta Eau de Toilette, acordurile de para si litchi sub forma notelor de varf, completate de notele de mijloc de iasomie, vin sa amplifice stralucirea acestui parfum nou floral si fructat.

Notele de varf            Para si litchi
Notele de mijloc         Floare de heliotrop si iasomie
Notele de baza            Cedru si mosc

Pentru a crea sticla parfumului Kenzo, Ron Arad si-a imaginat bataile aripilor de fluturi in timpul zborului. O forma simpla, unica si emblematica a luat astfel contur. Culoarea se propaga prin sticla, un violet vibrant pentru Eau de Parfum, un roz jucaus pentru Eau de Toilette. Cutia dezvaluie miriade de fluturi intr-un zbor nebun spre libertate – pentru Eau de Toilette – si un dans fermecator in cerc pentru Eau de Parfum.

Patrick Guedj, Director Artistic al casei Kenzo Parfums, a scris scenariul clipului publicitar intr-un timp foarte scurt. In Argentina, unde s-a filmat clipul, a invatat ca expresia « loca linda », frumoasa pentru nebunia ei, descrie o femeie libera care nu se sfieste sa fie ea insasi, pentru ca, in final … sa devina nebuneste de Kenzo, madly Kenzo!

Foto si info: KENZO, Video: Kenzo via youtube.com

PUBLISHED ON 05.02.2013

more in Newsroom