WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Vis, zbor, viata… Madly KENZO

Vis, zbor, viata… Madly KENZO

'Mi-am dorit un parfum pentru femeia visatoare, plina de viata, fericita', spune parfumierul Aurelien Guichard despre Madly KENZO. In campania publicitara, femeia imaginata de Guichard este intruchipata de actrita si modelul Amber Anderson. Aerul sau libertin este intr-o armonie totala cu zborul fluturilor colorati intens pe care ii prinde cu o placere jucausa.

Pentru varianta Eau de Parfum, parfumierul a combinat floarea de heliotrop si lemnul de cedru de Virginia, un amestec rar a doua esente fermecatoare.

Notele de varf            Mugur de portocal
Notele de mijloc        Floarea de heliotrop si trandafir
Notele de baza           Cedru, tamaie si vanilie

La varianta Eau de Toilette, acordurile de para si litchi sub forma notelor de varf, completate de notele de mijloc de iasomie, vin sa amplifice stralucirea acestui parfum nou floral si fructat.

Notele de varf            Para si litchi
Notele de mijloc         Floare de heliotrop si iasomie
Notele de baza            Cedru si mosc

Pentru a crea sticla parfumului Kenzo, Ron Arad si-a imaginat bataile aripilor de fluturi in timpul zborului. O forma simpla, unica si emblematica a luat astfel contur. Culoarea se propaga prin sticla, un violet vibrant pentru Eau de Parfum, un roz jucaus pentru Eau de Toilette. Cutia dezvaluie miriade de fluturi intr-un zbor nebun spre libertate – pentru Eau de Toilette – si un dans fermecator in cerc pentru Eau de Parfum.

Patrick Guedj, Director Artistic al casei Kenzo Parfums, a scris scenariul clipului publicitar intr-un timp foarte scurt. In Argentina, unde s-a filmat clipul, a invatat ca expresia « loca linda », frumoasa pentru nebunia ei, descrie o femeie libera care nu se sfieste sa fie ea insasi, pentru ca, in final … sa devina nebuneste de Kenzo, madly Kenzo!

Foto si info: KENZO, Video: Kenzo via youtube.com

PUBLISHED ON 05.02.2013

more in Newsroom