PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Victoria Online, high fashion la un click distanta

Victoria Online, high fashion la un click distanta

VictoriaOnline.ro, cel mai nou proiect al grupului High Fashion Concept, lanseaza campania de primavara, sub conceptul “Guilty pleasure. Easy Access.” Magazinul online reuneste toate brandurile din Victoria 46, Victoria Men, Day&Night, Petit’s si Baby Petit precum: Alexander McQueen, Balenciaga, Balmain, Christian Dior, Givenchy, Lanvin , Isabel Marant, Yves Saint Laurent, Corneliani, Cavalli Angels and Devils si Miss Blumarine.

Mizand pe ideea ca shopping-ul nu este un pacat capital, campania noului magazin surprinde in clipul de promovare chintesenta trairilor unei shopaholice. Femeia dependenta de moda  alege sa  se confeseze si sa-si marturiseasca acest “guilty pleasure” pentru … a putea “pacatui” mai departe.  Turnat printre ruinele Curtii Vechi din Bucuresti, filmul sugereaza ca, atata timp cat iti marturisesti pacatul printr-o declaratie de moda, vei fi cu siguranta iertata.

Site-ul se prezinta intr-o forma accesibila in care sunt prezentate atat colectiile pentru femei, cat si cele pentru barbati si copii. Rubrica Fashionary este dedicata sfaturilor avizate despre stil si imagine personala. Toti cei interesati de moda vor fi mereu la curent cu ce se intampla in high fashion prin intermediul rubricilor Victoria News, Lookul Saptamanii, Trend Guide, Stilistul recomanda si Victoria People.

“Plata ramburs, cash sau prin POS sunt principalele beneficii de care se pot bucura clientii din Romania care pana de curand erau nevoiti sa apeleze la site-urile internationale pentru a achizitiona branduri de lux. Orice produs achizitionat beneficiaza de trasport gratuit și poate fi returnat in cazul in care nu se potriveste clientilor nostri”, declara Andreea Altay, Board Member, High Fashion Concept.
Victoria Online le propune clientilor sai si conceptul de Gift Card, cu ajutorul caruia oricine poate sa ofere un cadou plin de stil fara a fi nevoit sa consume timp in magazine.  Aceste carduri pot fi incarcate online si trimise la orice adresa din tara.

Foto: High Fashion Concept

PUBLISHED ON 06.02.2012

more in Newsroom