INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Victoria Online, high fashion la un click distanta

Victoria Online, high fashion la un click distanta

VictoriaOnline.ro, cel mai nou proiect al grupului High Fashion Concept, lanseaza campania de primavara, sub conceptul “Guilty pleasure. Easy Access.” Magazinul online reuneste toate brandurile din Victoria 46, Victoria Men, Day&Night, Petit’s si Baby Petit precum: Alexander McQueen, Balenciaga, Balmain, Christian Dior, Givenchy, Lanvin , Isabel Marant, Yves Saint Laurent, Corneliani, Cavalli Angels and Devils si Miss Blumarine.

Mizand pe ideea ca shopping-ul nu este un pacat capital, campania noului magazin surprinde in clipul de promovare chintesenta trairilor unei shopaholice. Femeia dependenta de moda  alege sa  se confeseze si sa-si marturiseasca acest “guilty pleasure” pentru … a putea “pacatui” mai departe.  Turnat printre ruinele Curtii Vechi din Bucuresti, filmul sugereaza ca, atata timp cat iti marturisesti pacatul printr-o declaratie de moda, vei fi cu siguranta iertata.

Site-ul se prezinta intr-o forma accesibila in care sunt prezentate atat colectiile pentru femei, cat si cele pentru barbati si copii. Rubrica Fashionary este dedicata sfaturilor avizate despre stil si imagine personala. Toti cei interesati de moda vor fi mereu la curent cu ce se intampla in high fashion prin intermediul rubricilor Victoria News, Lookul Saptamanii, Trend Guide, Stilistul recomanda si Victoria People.

“Plata ramburs, cash sau prin POS sunt principalele beneficii de care se pot bucura clientii din Romania care pana de curand erau nevoiti sa apeleze la site-urile internationale pentru a achizitiona branduri de lux. Orice produs achizitionat beneficiaza de trasport gratuit și poate fi returnat in cazul in care nu se potriveste clientilor nostri”, declara Andreea Altay, Board Member, High Fashion Concept.
Victoria Online le propune clientilor sai si conceptul de Gift Card, cu ajutorul caruia oricine poate sa ofere un cadou plin de stil fara a fi nevoit sa consume timp in magazine.  Aceste carduri pot fi incarcate online si trimise la orice adresa din tara.

Foto: High Fashion Concept

PUBLISHED ON 06.02.2012

more in Newsroom