EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

V for Vintage #17

Povestea V for Vintage continua, in aceasta toamna, cu o noua editie dedicata designului contemporan si culturii vintage. Dezvoltat in jurul temei „diversitate in creativitate”, evenimentul este gazduit, pe 12 si pe 13 noiembrie, la Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti.

v17-online-2

Design vestimentar | Accesorii si Bijuterie de autor | Design de obiect | Vintage autentic

Un melanj armonios de design contemporan, peste 100 de standuri cu accesorii si bijuterie de autor, colectii vestimentare toamna/iarna ale designerilor romani, MANURI, CLAUDIA CASTRASE, A.A. PETCAN si LANA DUMITRU ca invitati speciali, vintage autentic, design de obiect avangardist… Acestea sunt cateva dintre ingredientele care compun capitolul #VforVintage cu numarul 17. Mai mult decat atat, numerosi studenti pregatesc, pentru cele doua zile de targ, colectii speciale si instalatii ce vor fi prezentate in zona tinerelor talente – o sectiune realizata in colaborare cu UNArte Bucuresti, UAD Cluj si Facultatea de Arta si Design din Timisoara.

V for Vintage #17 sustine CREATIVITATEA IN TOATE FORMELE SALE

La #VFORVINTAGE creativitatea este recompensata. Premiile Beau Monde si Marie Claire sunt oferite designerilor si colectiilor care se evidentiaza prin originalitate, expresivitate, imaginatie sau inovatie. Acestea constau in promovarea castigatorilor.

V for Vintage #17 sustine DIVERSITATEA IN CREATIVITATE
#VfordiVersity

 Creativitatea nu tine cont de gen, religie, etnie, orientare sexuala, varsta, statut social sau nationalitate. De aceea, impreuna cu Centrul Filia, Asociatia E-Romnja, TRANSform si MozaiQ, organizatorii evenimentului prezinta prima conferinta #VFORVINTAGE.

Sambata, 12 noiembrie, ora 14:00 – ‘Creativity outside the gender norms’: standarde duble in expresia de gen.

“Creativity outside the gender norms e despre curajul de a explora zone pe care societatea pretinde ca nu se simte pregatita sa si le asume. Sau pe care si le asuma, aplicand jumatati de masura. E despre standarde duble si despre diversitate, in toate formele ei.” Alexandra Scinteianu, consultant comunicare si PR TRANSform

“Societatea contemporana este caracterizata de schimbari radicale, constante si intr-un ritm accelerat in toate aspectele vietii noastre. Viata omului modern presupune un inalt grad de adaptare si de curaj, care este legat in mare masura de creativitate.” Laura Calin, organizator V for Vintage
vforvintage.ro
12 si 13 noiembrie 2016 | 11.00 – 20.00
Grand Hotel du Boulevard | B-dul Regina Elisabeta nr. 21

Bilet intrare 10 lei

Sustinut de: Banca Transilvania si Wizz Air Romania
Auzit la: RADIO GUERRILLA
Povestit pe: Beau MondeMarie Claire Romania si Sapte Seri
In colaborare cu UNArte Fashion DesignUniversitatea de Arta si Design din Cluj-Napoca / UADFacultatea de Arte si Design Timisoara
Design Eveniment: Bogdan Ciocodeica (ciocodeica.com)
Food & Drinks: M60Strongbow

PUBLISHED ON 01.11.2016

more in Newsroom