WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

V for Vintage #17

Povestea V for Vintage continua, in aceasta toamna, cu o noua editie dedicata designului contemporan si culturii vintage. Dezvoltat in jurul temei „diversitate in creativitate”, evenimentul este gazduit, pe 12 si pe 13 noiembrie, la Grand Hotel du Boulevard din Bucuresti.

v17-online-2

Design vestimentar | Accesorii si Bijuterie de autor | Design de obiect | Vintage autentic

Un melanj armonios de design contemporan, peste 100 de standuri cu accesorii si bijuterie de autor, colectii vestimentare toamna/iarna ale designerilor romani, MANURI, CLAUDIA CASTRASE, A.A. PETCAN si LANA DUMITRU ca invitati speciali, vintage autentic, design de obiect avangardist… Acestea sunt cateva dintre ingredientele care compun capitolul #VforVintage cu numarul 17. Mai mult decat atat, numerosi studenti pregatesc, pentru cele doua zile de targ, colectii speciale si instalatii ce vor fi prezentate in zona tinerelor talente – o sectiune realizata in colaborare cu UNArte Bucuresti, UAD Cluj si Facultatea de Arta si Design din Timisoara.

V for Vintage #17 sustine CREATIVITATEA IN TOATE FORMELE SALE

La #VFORVINTAGE creativitatea este recompensata. Premiile Beau Monde si Marie Claire sunt oferite designerilor si colectiilor care se evidentiaza prin originalitate, expresivitate, imaginatie sau inovatie. Acestea constau in promovarea castigatorilor.

V for Vintage #17 sustine DIVERSITATEA IN CREATIVITATE
#VfordiVersity

 Creativitatea nu tine cont de gen, religie, etnie, orientare sexuala, varsta, statut social sau nationalitate. De aceea, impreuna cu Centrul Filia, Asociatia E-Romnja, TRANSform si MozaiQ, organizatorii evenimentului prezinta prima conferinta #VFORVINTAGE.

Sambata, 12 noiembrie, ora 14:00 – ‘Creativity outside the gender norms’: standarde duble in expresia de gen.

“Creativity outside the gender norms e despre curajul de a explora zone pe care societatea pretinde ca nu se simte pregatita sa si le asume. Sau pe care si le asuma, aplicand jumatati de masura. E despre standarde duble si despre diversitate, in toate formele ei.” Alexandra Scinteianu, consultant comunicare si PR TRANSform

“Societatea contemporana este caracterizata de schimbari radicale, constante si intr-un ritm accelerat in toate aspectele vietii noastre. Viata omului modern presupune un inalt grad de adaptare si de curaj, care este legat in mare masura de creativitate.” Laura Calin, organizator V for Vintage
vforvintage.ro
12 si 13 noiembrie 2016 | 11.00 – 20.00
Grand Hotel du Boulevard | B-dul Regina Elisabeta nr. 21

Bilet intrare 10 lei

Sustinut de: Banca Transilvania si Wizz Air Romania
Auzit la: RADIO GUERRILLA
Povestit pe: Beau MondeMarie Claire Romania si Sapte Seri
In colaborare cu UNArte Fashion DesignUniversitatea de Arta si Design din Cluj-Napoca / UADFacultatea de Arte si Design Timisoara
Design Eveniment: Bogdan Ciocodeica (ciocodeica.com)
Food & Drinks: M60Strongbow

PUBLISHED ON 01.11.2016

more in Newsroom