HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

V for Vintage #15

Pe 31 octombrie si pe 1 noiembrie, V for Vintage transforma spatiul MNAC Sala Dalles in locul in care designul si cultura vintage sunt celebrate in toate formele lor: de la oldschool la interpretari moderne autentice. #contemporan #bestdesigners #futuretrends #innovation #vision #virtual #vanity #value #vintage #virtue sunt cuvintele cheie ale celei de-a 15- editii a targului, ce reuneste peste 100 de artisti din domenii creative conexe: design vestimentar, bijuterie, accesorii si obiect.

V for V 2

“V for Vintage este comunitatea oamenilor pasionati de design, arta, experiment, simt estetic si contemporan. Este principala umbrela online si offline ce faciliteaza drumul designerului catre publicul lui si drumul publicului catre designer.” – spune Echipa V for Vintage. “Mereu conectati la cele mai noi trenduri, suntem platforma care selecteaza, cu ajutorul unui juriu specializat, cele mai creative spirite. Fiecare designer este atent selectionat: potential, simt artistic, inovatie, viziune. Designerii vestimentari care depasesc proba de creatie a juriului – realizarea unei colectii capsula special dezvoltata pentru V for Vintage – au sansa de a participa in cadrul expozitiei. Colectiile prezentate la V for Vintage sunt in constanta transformare si reinventare a designului datorita provocarii tematicii si a juriului.”

Ce a pregatit pentru tine echipa V for Vintage? #weareREADY

Timp de doua zile:

  • Designerii locali isi dau intalnire cu cei internationali. Bucuresti, Cluj, Timisoara, Paris, Sofia, Atena si Tokyo sunt orasele designerilor care se pregatesc sa vina in spatiul expozitional de la Sala Dalles;
  • Pasionatii de arta decorativa insufletesc sala MNAC Dalles cu obiecte special create pentru aceasta editie, intr-un experiment colaborativ cu designerii invitati;
  • O zona de lounge iti propune pauze de relaxare aromate, cu cafea proaspata si alte bunatati;
  • Invitatii speciali ai acestei editii, si anume studentii si absolventii din cadrul Universitatilor si Facultatilor de Arte si Design, vor avea un spatiu dedicat creatiilor lor.

Noul format V for Vintage vorbeste despre metaformoza: mereu in dezvoltare, in transformare, in schimbare, in intoarcere, in revenire la un caracter inspirat din ultimele trenduri, fara ca echipa sa uite valorile de la care a plecat: cultura vintage.

  • #VforVINTAGE – Old Hollywood Glamour;
  • #VforVIRTUAL – Era virtualului si efectul acesteia in moda actuala;
  • #VforVANITY – Luxul si opulenta incorporate in piese vestimentare.
  • #VforVALUE – Valorile traditionale si reinterpretarea lor.
  • #VforVISION – Neconventionalitatea, cea mai buna unealta a vizionarului.
  • #VforVIRTUE – “Binele” vazut prin prisma celor pasionati de moda si reinterpretat la nivel vestimentar.

Urmareste hashtag-urile designerilor si vei afla ce tip de personalitate este asociata cu preferintele tale vestimentare.

Ce trebuie sa tii minte? #IwannaBEatVforV

31 octombrie – 1 noiembrie: sambata si duminica, 2 zile dedicate designului romanesc si culturii vintage @ MNAC Sala Dalles: Piata Universitatii, Bd. N. Balcescu nr.18.
Program: 11.00 – 20.00.
Pret bilet intrare: 10 lei.

PUBLISHED ON 19.10.2015

more in Newsroom