WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

V for Vintage #15

Pe 31 octombrie si pe 1 noiembrie, V for Vintage transforma spatiul MNAC Sala Dalles in locul in care designul si cultura vintage sunt celebrate in toate formele lor: de la oldschool la interpretari moderne autentice. #contemporan #bestdesigners #futuretrends #innovation #vision #virtual #vanity #value #vintage #virtue sunt cuvintele cheie ale celei de-a 15- editii a targului, ce reuneste peste 100 de artisti din domenii creative conexe: design vestimentar, bijuterie, accesorii si obiect.

V for V 2

“V for Vintage este comunitatea oamenilor pasionati de design, arta, experiment, simt estetic si contemporan. Este principala umbrela online si offline ce faciliteaza drumul designerului catre publicul lui si drumul publicului catre designer.” – spune Echipa V for Vintage. “Mereu conectati la cele mai noi trenduri, suntem platforma care selecteaza, cu ajutorul unui juriu specializat, cele mai creative spirite. Fiecare designer este atent selectionat: potential, simt artistic, inovatie, viziune. Designerii vestimentari care depasesc proba de creatie a juriului – realizarea unei colectii capsula special dezvoltata pentru V for Vintage – au sansa de a participa in cadrul expozitiei. Colectiile prezentate la V for Vintage sunt in constanta transformare si reinventare a designului datorita provocarii tematicii si a juriului.”

Ce a pregatit pentru tine echipa V for Vintage? #weareREADY

Timp de doua zile:

  • Designerii locali isi dau intalnire cu cei internationali. Bucuresti, Cluj, Timisoara, Paris, Sofia, Atena si Tokyo sunt orasele designerilor care se pregatesc sa vina in spatiul expozitional de la Sala Dalles;
  • Pasionatii de arta decorativa insufletesc sala MNAC Dalles cu obiecte special create pentru aceasta editie, intr-un experiment colaborativ cu designerii invitati;
  • O zona de lounge iti propune pauze de relaxare aromate, cu cafea proaspata si alte bunatati;
  • Invitatii speciali ai acestei editii, si anume studentii si absolventii din cadrul Universitatilor si Facultatilor de Arte si Design, vor avea un spatiu dedicat creatiilor lor.

Noul format V for Vintage vorbeste despre metaformoza: mereu in dezvoltare, in transformare, in schimbare, in intoarcere, in revenire la un caracter inspirat din ultimele trenduri, fara ca echipa sa uite valorile de la care a plecat: cultura vintage.

  • #VforVINTAGE – Old Hollywood Glamour;
  • #VforVIRTUAL – Era virtualului si efectul acesteia in moda actuala;
  • #VforVANITY – Luxul si opulenta incorporate in piese vestimentare.
  • #VforVALUE – Valorile traditionale si reinterpretarea lor.
  • #VforVISION – Neconventionalitatea, cea mai buna unealta a vizionarului.
  • #VforVIRTUE – “Binele” vazut prin prisma celor pasionati de moda si reinterpretat la nivel vestimentar.

Urmareste hashtag-urile designerilor si vei afla ce tip de personalitate este asociata cu preferintele tale vestimentare.

Ce trebuie sa tii minte? #IwannaBEatVforV

31 octombrie – 1 noiembrie: sambata si duminica, 2 zile dedicate designului romanesc si culturii vintage @ MNAC Sala Dalles: Piata Universitatii, Bd. N. Balcescu nr.18.
Program: 11.00 – 20.00.
Pret bilet intrare: 10 lei.

PUBLISHED ON 19.10.2015

more in Newsroom