EDITOR'S CHOICE

Detalii sic de pe covorul...

Coafuri cu parul desfacut si aranjat in asa fel incat sa…

ARTA & DESIGN

RDW10. Un mesaj, un concept,...

Cea de-a 10-a editie Romanian Design Week (RDW10) exploreaza posibilele trasee…

EDITOR'S CHOICE

Barceloning (deocamdata, doar cu gandul)

Mi-e dor de Barcelona. Am vizitat-o in urma cu peste zece…

WE LIKE

“Subscribe and share” sau, mai...

“Subscribe and share” este o piesa de teatru care vorbeste despre…

EDITOR'S CHOICE

Serialele cu care ne relaxam...

In ultima perioada, serialele par a fi printre putinele lucruri pe…

INSPIRATIE

Un pas in plus la...

Un pas in plus la coafura de zi cu zi poate…

INSPIRATIE

Bucuria machiajului

Conceptul joyspotting se refera la identificarea si concentrarea atentiei asupra lucrurilor…

Editor's Choice

Arta tablourilor vii

Imi place cum suna aceasta expresie: arta tablourilor vii. Imi pare cum nu se poate mai potrivita pentru a descrie aranjamentele florale in stil japonez (ikebana). Am devenit constienta de predilectia mea pentru ikebana relativ recent. Cred ca un follow hotarat pe Instagram a incurajat platforma sa imi arate tot felul de tablouri vii carora le-as putea da inimioare, iar eu m-am bucurat de asta si, adesea, am fost extrem de impresionata de ce vedeam in fotografii. Simplitatea si echilibrul sunt printre elementele care definesc, de obicei, lucrurile pe gustul meu, deci nu e de mirare ca rezonez atat de mult cu aceste compozitii. Asimetria, insa, mai putin. Pana de curand, as fi ales, fara sa clipesc, simetria. Si totusi, fara asimetrie, ikebana nu exista. Cuvintele artistei florale Emily Thompson din articolul The Rise of Modern Ikebana, publicat pe nytimes.com cu ani in urma, mi-au clarificat nedumerirea atat de usor: "Asa cum asimetria este definita de simetrie, ikebana este intotdeauna prezenta atunci cand cineva lucreaza cu florile." Principiile si simbolurile care stau la baza aranjamentelor in stil japonez m-au determinat sa chestionez de unde vine nevoia mea de a scrie despre ele acum. Sunt in trend? Se poate, dar parca e mai mult de atat. Sunt genul de persoana ...

Inapoi Inainte

V for Vintage #15

Pe 31 octombrie si pe 1 noiembrie, V for Vintage transforma spatiul MNAC Sala Dalles in locul in care designul si cultura vintage sunt celebrate in toate formele lor: de la oldschool la interpretari moderne autentice. #contemporan #bestdesigners #futuretrends #innovation #vision #virtual #vanity #value #vintage #virtue sunt cuvintele cheie ale celei de-a 15- editii a targului, ce reuneste peste 100 de artisti din domenii creative conexe: design vestimentar, bijuterie, accesorii si obiect.

V for V 2

“V for Vintage este comunitatea oamenilor pasionati de design, arta, experiment, simt estetic si contemporan. Este principala umbrela online si offline ce faciliteaza drumul designerului catre publicul lui si drumul publicului catre designer.” – spune Echipa V for Vintage. “Mereu conectati la cele mai noi trenduri, suntem platforma care selecteaza, cu ajutorul unui juriu specializat, cele mai creative spirite. Fiecare designer este atent selectionat: potential, simt artistic, inovatie, viziune. Designerii vestimentari care depasesc proba de creatie a juriului – realizarea unei colectii capsula special dezvoltata pentru V for Vintage – au sansa de a participa in cadrul expozitiei. Colectiile prezentate la V for Vintage sunt in constanta transformare si reinventare a designului datorita provocarii tematicii si a juriului.”

Ce a pregatit pentru tine echipa V for Vintage? #weareREADY

Timp de doua zile:

  • Designerii locali isi dau intalnire cu cei internationali. Bucuresti, Cluj, Timisoara, Paris, Sofia, Atena si Tokyo sunt orasele designerilor care se pregatesc sa vina in spatiul expozitional de la Sala Dalles;
  • Pasionatii de arta decorativa insufletesc sala MNAC Dalles cu obiecte special create pentru aceasta editie, intr-un experiment colaborativ cu designerii invitati;
  • O zona de lounge iti propune pauze de relaxare aromate, cu cafea proaspata si alte bunatati;
  • Invitatii speciali ai acestei editii, si anume studentii si absolventii din cadrul Universitatilor si Facultatilor de Arte si Design, vor avea un spatiu dedicat creatiilor lor.

Noul format V for Vintage vorbeste despre metaformoza: mereu in dezvoltare, in transformare, in schimbare, in intoarcere, in revenire la un caracter inspirat din ultimele trenduri, fara ca echipa sa uite valorile de la care a plecat: cultura vintage.

  • #VforVINTAGE – Old Hollywood Glamour;
  • #VforVIRTUAL – Era virtualului si efectul acesteia in moda actuala;
  • #VforVANITY – Luxul si opulenta incorporate in piese vestimentare.
  • #VforVALUE – Valorile traditionale si reinterpretarea lor.
  • #VforVISION – Neconventionalitatea, cea mai buna unealta a vizionarului.
  • #VforVIRTUE – “Binele” vazut prin prisma celor pasionati de moda si reinterpretat la nivel vestimentar.

Urmareste hashtag-urile designerilor si vei afla ce tip de personalitate este asociata cu preferintele tale vestimentare.

Ce trebuie sa tii minte? #IwannaBEatVforV

31 octombrie – 1 noiembrie: sambata si duminica, 2 zile dedicate designului romanesc si culturii vintage @ MNAC Sala Dalles: Piata Universitatii, Bd. N. Balcescu nr.18.
Program: 11.00 – 20.00.
Pret bilet intrare: 10 lei.

PUBLISHED ON 19.10.2015

more in Newsroom