EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii, al intuitiei si imaginatiei, al unei gandiri vizionare, dupa cum spun cei de la Institutul PANTONE, conform site-ului oficial pantone.com.

Am primit vestea, la inceputul lui decembrie, cu zambetul pe buze. Intamplator, violetul a fost raspunsul unei intrebari care mi-a trecut prin minte, cu putin timp inainte de anuntul autoritatii internationale in domeniul culorilor si a sistemelor de culori. Faptul ca rosul a dominat colectiile vestimentare pentru sezonul toamna-iarna al acestui an m-a facut sa ma gandesc la el ca la o alegere, fara indoiala, curajoasa si memorabila, dar si ca la un clasic, pe care ne-am obisnuit sa-l regasim printre propunerile designerilor. Atunci s-a infiripat curiozitatea de-a afla daca exista o culoare care depaseste rosul in materie de curaj. Dupa cateva clipe de deliberari, mi-am dat seama ca da. Pentru mine, aceea este violetul.


Gucci

“Culoarea anului desemnata de PANTONE a ajuns sa insemne mult mai mult decat <ceea ce e in trend> in lumea designului; ea reflecta realmente ceea ce este necesar in societatea de astazi,” spune Laurie Pressman, vice-presedinta Institutului PANTONE.

Se vorbeste mult despre cum urmeaza consumatorii trendurile si mai putin despre cum trendurile urmeaza, de fapt, asteptarile consumatorilor. Contextul politic, social, economic si cultural specific unei perioade influenteaza stilul lor de viata, iar forecasterii contureaza, prin demersurile lor de cercetare, o harta detaliata a societatii. Fiecare modificare in preferintele oamenilor sau in obiceiurile lor de zi cu zi le indica specialistilor coordonatele unei noi tendinte.

Zadig&Voltaire

“Traim vremuri care necesita inventivitate si imaginatie,” declara Leatrice Eiseman, director executiv PANTONE. “Acest tip de inspiratie creativa este caracteristica pentru PANTONE 18-3838 Ultra Violet, un violet bazat pe albastru, care duce la un alt nivel gradul de constientizare si potentialul nostru. De la explorarea noilor tehnologii si a galaxiei pana la exprimarea artistica si reflectia spirituala, intuitivul Ultra Violet deschide drumul spre ceea ce urmeaza sa vina,” adauga ea.

Rochas, Gucci, Anna Sui, Balenciaga si Carolina Herrera sunt cativa dintre designerii care au integrat violetul in colectiile lor pentru primavara-vara 2018. L-am intalnit atat in tinute uni, cu un puternic efect vizual, cat si in combinatii cu alte culori, potrivite pentru cele dintre noi care doresc sa integreze aceasta culoare in garderoba, dar intr-o maniera mai subtila. Un lac de unghii, un fard de pleoape sau un ruj intens poate reprezenta o varianta simpla de a adauga putin Ultra Violet in viata noastra.


Carolina Herrera

Anna Sui

Sa fie un 2018 plin de imaginatie!

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 04.01.2018

more in Fashion Etc