HOT TREND

Parul prins cu funda neagra

Funda neagra, simpla sau decorata cu elemente diverse, reprezinta un accesoriu…

HOT TREND

Cocurile in stilul anilor ’90

Stilul anilor ’90 reprezinta o sursa puternica de inspiratie nu doar…

INTERVIU

Bijuteriile Lito

Nu as fi crezut ca estetica unui artist este asa de…

EDITOR'S CHOICE

Camasa alba de vacanta. Made...

Camasa alba de vacanta, un proiect realizat de Noemi Meilman, Alina…

RED CARPET

In onoarea lui Karl. Povestile...

Met Gala 2023 a avut loc la New York, asa cum…

EDITOR'S CHOICE

Un cuvant cheie in moda:...

Moda inseamna colaborare. Cu toate astea, mult timp, ea nu s-ar…

WE LIKE

Baletul din perspectiva fotografului Brad...

Brad Walls a realizat, in colaborare cu English National Ballet, o…

FASHION BRIEF

Gucci Garden

Intr-o lume in care suntem sedusi constant de imaginile colorate de pe Instagram, cum se mai intampla o cumparatura eficienta in magazin, in sunetul mult prea prozaic al POS-ului? Cumparaturile online sunt hit, e un lucru de necontestat. Ai in minte sneakersii Gucci, iar in fata un motor de cautare si apoi… voila: browsingul e noul catwalk. Si totusi, cand vine vorba de moda, e nevoie si de un joc al seductiei care nu are cum sa se intample la butonul de "adauga in cos". E adevarat, tot hype-ul vizual din feed-ul de pe Instagram poate sa aduca stare in jurul acestui joc al seductiei. Dar intalnirea cu produsul, care se intampla in magazin, ramane magia originala. Asa ca m-am bucurat sa descopar Gucci Garden, un spatiu creativ, care iti ofera o experienta senzoriala a brandului. Pentru ca, aici, expozitia "Arhetipuri" repune in scena campaniile de comunicare pe care Alessandro Michele le-a imaginat in primii lui sase ani la Gucci. Descopera atmosfera expozitiei in cel mai nou video pe canalul meu de YouTube. Enjoy! Fotografii: Vicki Nicola / arhiva personala

Inapoi Inainte
Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii, al intuitiei si imaginatiei, al unei gandiri vizionare, dupa cum spun cei de la Institutul PANTONE, conform site-ului oficial pantone.com.

Am primit vestea, la inceputul lui decembrie, cu zambetul pe buze. Intamplator, violetul a fost raspunsul unei intrebari care mi-a trecut prin minte, cu putin timp inainte de anuntul autoritatii internationale in domeniul culorilor si a sistemelor de culori. Faptul ca rosul a dominat colectiile vestimentare pentru sezonul toamna-iarna al acestui an m-a facut sa ma gandesc la el ca la o alegere, fara indoiala, curajoasa si memorabila, dar si ca la un clasic, pe care ne-am obisnuit sa-l regasim printre propunerile designerilor. Atunci s-a infiripat curiozitatea de-a afla daca exista o culoare care depaseste rosul in materie de curaj. Dupa cateva clipe de deliberari, mi-am dat seama ca da. Pentru mine, aceea este violetul.


Gucci

“Culoarea anului desemnata de PANTONE a ajuns sa insemne mult mai mult decat <ceea ce e in trend> in lumea designului; ea reflecta realmente ceea ce este necesar in societatea de astazi,” spune Laurie Pressman, vice-presedinta Institutului PANTONE.

Se vorbeste mult despre cum urmeaza consumatorii trendurile si mai putin despre cum trendurile urmeaza, de fapt, asteptarile consumatorilor. Contextul politic, social, economic si cultural specific unei perioade influenteaza stilul lor de viata, iar forecasterii contureaza, prin demersurile lor de cercetare, o harta detaliata a societatii. Fiecare modificare in preferintele oamenilor sau in obiceiurile lor de zi cu zi le indica specialistilor coordonatele unei noi tendinte.

Zadig&Voltaire

“Traim vremuri care necesita inventivitate si imaginatie,” declara Leatrice Eiseman, director executiv PANTONE. “Acest tip de inspiratie creativa este caracteristica pentru PANTONE 18-3838 Ultra Violet, un violet bazat pe albastru, care duce la un alt nivel gradul de constientizare si potentialul nostru. De la explorarea noilor tehnologii si a galaxiei pana la exprimarea artistica si reflectia spirituala, intuitivul Ultra Violet deschide drumul spre ceea ce urmeaza sa vina,” adauga ea.

Rochas, Gucci, Anna Sui, Balenciaga si Carolina Herrera sunt cativa dintre designerii care au integrat violetul in colectiile lor pentru primavara-vara 2018. L-am intalnit atat in tinute uni, cu un puternic efect vizual, cat si in combinatii cu alte culori, potrivite pentru cele dintre noi care doresc sa integreze aceasta culoare in garderoba, dar intr-o maniera mai subtila. Un lac de unghii, un fard de pleoape sau un ruj intens poate reprezenta o varianta simpla de a adauga putin Ultra Violet in viata noastra.


Carolina Herrera

Anna Sui

Sa fie un 2018 plin de imaginatie!

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 04.01.2018

more in Fashion Etc