INTERVIU

Ioana Boros de la Daring...

Daring Trash este un brand vestimentar din Cluj, fondat de Ioana…

INSPIRATIE

Ce machiaje poarta starurile la...

In scurta perioada care a trecut de cand am intrat in…

COVORUL ROSU

Tinutele preferate de la Critics’...

Lady Gaga, Regina King, Rachel Brosnahan si Patricia Clarkson se regasesc…

NEWS

Un oras efemer din gheata...

Sculpturile expuse la Harbin Ice and Snow World alcatuiesc, in fiecare…

ART & DESIGN

Courtney Mattison. Arta pentru protejarea...

Courtney Mattison realizeaza sculpturi de mari dimensiuni, cu recife de corali…

TINUTA SAPTAMANII

Margot Robbie, intr-o rochie Rodarte

Turneul de promovare a filmului Mary Queen of Scots, regizat de…

NEWS

De ce este “Living Coral”...

Institutul Pantone a desemnat culoarea anului 2019. Este vorba despre Living…

Art & Design

Courtney Mattison. Arta pentru protejarea oceanelor.

Courtney Mattison realizeaza sculpturi de mari dimensiuni, cu recife de corali din ceramica, fragile si complexe, cum sunt, de altfel, si cele reale. Lucrarile ei au nu doar un impact vizual puternic, ci si un mesaj pe masura. Ele expun efectele nocive ale incalzirii globale asupra vietii subacvatice si devin un manifest pentru conservarea marilor si a oceanelor.  "Protejam lucrurile de care ne pasa si ne pasa de ceea ce cunoastem si intelegem", spune Mattison pe site-ul personal. Acest gand a motivat-o sa foloseasca sculptura ca mijloc de informare despre ceea ce se intampla in adancuri. "Arta poate aduce la suprafata si la vedere frumusetea recifelor si pericolul in care se afla ele si ne poate inspira sa protejam oceanul." Sculptura Confluence, Our Changing Seas V, 2018. Fotografie: Amanda Brooks pentru Art in Embassies, US Department of State; Conform courtneymattison.com, Matisson a inceput seria "Our Changing Seas" in 2011, iar anul acesta a creat in cadrul ei si sculptura "Confluence", cea mai mare de pana acum. Aceasta are peste opt metri inaltime si o latime de aproape 6 metri. Expusa in Jakarta la Ambasada Statelor Unite, ea este un omagiu adus partii din Triunghiul de Corali ce apartine Indoneziei. Mi-a captat atentia in online prin bogatia detaliilor, prin ...

Inapoi Inainte
Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii, al intuitiei si imaginatiei, al unei gandiri vizionare, dupa cum spun cei de la Institutul PANTONE, conform site-ului oficial pantone.com.

Am primit vestea, la inceputul lui decembrie, cu zambetul pe buze. Intamplator, violetul a fost raspunsul unei intrebari care mi-a trecut prin minte, cu putin timp inainte de anuntul autoritatii internationale in domeniul culorilor si a sistemelor de culori. Faptul ca rosul a dominat colectiile vestimentare pentru sezonul toamna-iarna al acestui an m-a facut sa ma gandesc la el ca la o alegere, fara indoiala, curajoasa si memorabila, dar si ca la un clasic, pe care ne-am obisnuit sa-l regasim printre propunerile designerilor. Atunci s-a infiripat curiozitatea de-a afla daca exista o culoare care depaseste rosul in materie de curaj. Dupa cateva clipe de deliberari, mi-am dat seama ca da. Pentru mine, aceea este violetul.


Gucci

“Culoarea anului desemnata de PANTONE a ajuns sa insemne mult mai mult decat <ceea ce e in trend> in lumea designului; ea reflecta realmente ceea ce este necesar in societatea de astazi,” spune Laurie Pressman, vice-presedinta Institutului PANTONE.

Se vorbeste mult despre cum urmeaza consumatorii trendurile si mai putin despre cum trendurile urmeaza, de fapt, asteptarile consumatorilor. Contextul politic, social, economic si cultural specific unei perioade influenteaza stilul lor de viata, iar forecasterii contureaza, prin demersurile lor de cercetare, o harta detaliata a societatii. Fiecare modificare in preferintele oamenilor sau in obiceiurile lor de zi cu zi le indica specialistilor coordonatele unei noi tendinte.

Zadig&Voltaire

“Traim vremuri care necesita inventivitate si imaginatie,” declara Leatrice Eiseman, director executiv PANTONE. “Acest tip de inspiratie creativa este caracteristica pentru PANTONE 18-3838 Ultra Violet, un violet bazat pe albastru, care duce la un alt nivel gradul de constientizare si potentialul nostru. De la explorarea noilor tehnologii si a galaxiei pana la exprimarea artistica si reflectia spirituala, intuitivul Ultra Violet deschide drumul spre ceea ce urmeaza sa vina,” adauga ea.

Rochas, Gucci, Anna Sui, Balenciaga si Carolina Herrera sunt cativa dintre designerii care au integrat violetul in colectiile lor pentru primavara-vara 2018. L-am intalnit atat in tinute uni, cu un puternic efect vizual, cat si in combinatii cu alte culori, potrivite pentru cele dintre noi care doresc sa integreze aceasta culoare in garderoba, dar intr-o maniera mai subtila. Un lac de unghii, un fard de pleoape sau un ruj intens poate reprezenta o varianta simpla de a adauga putin Ultra Violet in viata noastra.


Carolina Herrera

Anna Sui

Sa fie un 2018 plin de imaginatie!

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 04.01.2018 TAGS: culoarea anului 2018 ultra violet

more in Fashion Etc