STREET STYLE

Moda strazii. 25 de tinute...

“These streets will make you feel brand new Big lights will…

RED CARPET

Top 10 tinute de la...

Cea de-a 70-a editie a Premiilor Emmy si-a desemnat ieri castigatorii…

Machiaje in tendinte. Toamna-iarna 2018.

Vara este anotimpul meu preferat, iar acum pasesc in fiecare zi…

Prima colectie H&M Conscious Exclusive...

A opta colectie H&M Conscious Exclusive vine mai repede decat ne-am…

INSPIRATIE

5 costume cu pantaloni, purtate...

Turneul de promovare a filmului “A Simple Favor” o readuce pe…

ART & DESIGN

Frescele moderne ale lui Ali...

Transparenta straturilor de acuarela care compun portretele monocromatice ale lui Ali…

NEWS

Fotografiile lui Viviane Sassen pentru...

Fotografa olandeza Viviane Sassen semneaza campania de promovare a colectiei COS…

Art & Design

Frescele moderne ale lui Ali Cavanaugh

Transparenta straturilor de acuarela care compun portretele monocromatice ale lui Ali Cavanaugh m-a dus cu gandul la voaluri fine de matase, suprapuse astfel incat sa creeze forme si tonalitati din ce in ce mai intense ale aceleiasi culori. Alte lucrari ce-i poarta semnatura mi-au parut ca stabilesc un echilibru intre control si hazard, ca si cum, dupa ce le-a terminat, artista a picurat apa peste unele parti si a lasat-o sa remodeleze singura tusele de culoare. Doar ca nimic nu este intamplator in lucrarile ei. Cand ii privesti compozitiile detaliate, ca niste fotografii, devine cat se poate de clar faptul ca fiecare element este gandit si controlat cu precizie. Si mai este lumina din lucrarile ei, un alt element emblematic care m-a captivat. Imprint Listening in Silence Sunglasses Ali Cavanaugh si-a dezvoltat tehnica in ani de experienta. Pentru ca lucrarile ei nu sunt nici picturi clasice in acuarela si nici fresce obisnuite, artista a ales sa le defineasca drept fresce moderne. Acestea sunt realizate, printr-un proces migalos ce poate dura doua saptamani, pe un suport acoperit cu strat de caolin. Intr-un interviu publicat de Chris Hallbeck pe Youtube, artista americana povesteste ca pielea personajelor ei este compusa chiar si din 50 de straturi de culoare si ca...

Inapoi Inainte
Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii, al intuitiei si imaginatiei, al unei gandiri vizionare, dupa cum spun cei de la Institutul PANTONE, conform site-ului oficial pantone.com.

Am primit vestea, la inceputul lui decembrie, cu zambetul pe buze. Intamplator, violetul a fost raspunsul unei intrebari care mi-a trecut prin minte, cu putin timp inainte de anuntul autoritatii internationale in domeniul culorilor si a sistemelor de culori. Faptul ca rosul a dominat colectiile vestimentare pentru sezonul toamna-iarna al acestui an m-a facut sa ma gandesc la el ca la o alegere, fara indoiala, curajoasa si memorabila, dar si ca la un clasic, pe care ne-am obisnuit sa-l regasim printre propunerile designerilor. Atunci s-a infiripat curiozitatea de-a afla daca exista o culoare care depaseste rosul in materie de curaj. Dupa cateva clipe de deliberari, mi-am dat seama ca da. Pentru mine, aceea este violetul.


Gucci

“Culoarea anului desemnata de PANTONE a ajuns sa insemne mult mai mult decat <ceea ce e in trend> in lumea designului; ea reflecta realmente ceea ce este necesar in societatea de astazi,” spune Laurie Pressman, vice-presedinta Institutului PANTONE.

Se vorbeste mult despre cum urmeaza consumatorii trendurile si mai putin despre cum trendurile urmeaza, de fapt, asteptarile consumatorilor. Contextul politic, social, economic si cultural specific unei perioade influenteaza stilul lor de viata, iar forecasterii contureaza, prin demersurile lor de cercetare, o harta detaliata a societatii. Fiecare modificare in preferintele oamenilor sau in obiceiurile lor de zi cu zi le indica specialistilor coordonatele unei noi tendinte.

Zadig&Voltaire

“Traim vremuri care necesita inventivitate si imaginatie,” declara Leatrice Eiseman, director executiv PANTONE. “Acest tip de inspiratie creativa este caracteristica pentru PANTONE 18-3838 Ultra Violet, un violet bazat pe albastru, care duce la un alt nivel gradul de constientizare si potentialul nostru. De la explorarea noilor tehnologii si a galaxiei pana la exprimarea artistica si reflectia spirituala, intuitivul Ultra Violet deschide drumul spre ceea ce urmeaza sa vina,” adauga ea.

Rochas, Gucci, Anna Sui, Balenciaga si Carolina Herrera sunt cativa dintre designerii care au integrat violetul in colectiile lor pentru primavara-vara 2018. L-am intalnit atat in tinute uni, cu un puternic efect vizual, cat si in combinatii cu alte culori, potrivite pentru cele dintre noi care doresc sa integreze aceasta culoare in garderoba, dar intr-o maniera mai subtila. Un lac de unghii, un fard de pleoape sau un ruj intens poate reprezenta o varianta simpla de a adauga putin Ultra Violet in viata noastra.


Carolina Herrera

Anna Sui

Sa fie un 2018 plin de imaginatie!

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 04.01.2018 TAGS: culoarea anului 2018 ultra violet

more in Fashion Etc