INSPIRATIE

Cum transforma extensiile de brand...

Casele de moda consolideaza din ce in ce mai multe legaturi…

INTERVIU

Roja Dove: “Parfumul este limbaj...

Roja Dove este unul dintre putinii oameni care poate sa iti…

HOT TREND

Machiaje “cat eyes” subtile &...

Tabloul tendintelor in machiaj este mai elaborat, insa, in ultima perioada,…

EDITOR'S CHOICE

Storytelling prin intermediul bijuteriei contemporane

Bijuteriile sunt povesti in miniatura. Povestea gandita de persoana care le…

INSPIRATIE

Rabanne H&M, o colectie de...

Toamna asta, H&M adauga un nou nume in portofoliul colaborarilor cu…

WE LIKE

CHANEL No. 1, frumusete si...

Gama de beauty Chanel No. 1 este ca o dimineata de…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Acelasi loc, intr-o alta lumina

Andreea Macri a fotografiat, in ani diferiti, Capul Sounion din Grecia,…

Hot Trend

Piese vestimentare deconstruite

Ma captiveaza dintotdeauna rezultatele obtinute de designeri cand deconstruiesc piese vestimentare clasice pentru ca apoi sa le reconstruiasca intr-o maniera noua, iar colectiile pentru sezonul rece din acest an mi-au oferit astfel de oportunitati. FENDI, GAUCHERE, UJOH sau COS sunt printre brandurile care au readus conceptul de design deconstruit pe scena tendintelor. In cadrul acestuia, haina devine un puzzle ale carui elemente pot fi aranjate in mai multe moduri si nu doar atat. In unele situatii, puzzle-ul poate fi incheiat chiar si cand lipseste o bucata. In altele, poate fi completat de diverse componente imprumutate de la alte piese vestimentare. FENDI, de exemplu, exploreaza toate aceste rute creative pentru sezonul rece din acest an. Cardiganele se inchid asimetric, iar cordoanele creeaza forme ce depasesc simpla lor functionalitate de a evidentia talia. Fustele plisate sunt reinterpretate, astfel incat sa schimbe aspectul unor pantaloni de costum. Clasica vesta pare sa imprumute din elementele unei cape. E un mix & match de elemente surprinzator in aceasta colectie. FENDI / Sursa foto: Hepta.ro FENDI / Sursa foto: Hepta.ro FENDI / Sursa foto: Hepta.ro La GAUCHERE, Marie-Christine Statz pare ca s-a concentrat pe cum influenteaza partile lipsa ...

Inapoi Inainte
Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Ultra Violet. Culoarea intuitiei si a imaginatiei.

Culoarea lui 2018 este Ultra Violet, un simbol vibrant al originalitatii, al intuitiei si imaginatiei, al unei gandiri vizionare, dupa cum spun cei de la Institutul PANTONE, conform site-ului oficial pantone.com.

Am primit vestea, la inceputul lui decembrie, cu zambetul pe buze. Intamplator, violetul a fost raspunsul unei intrebari care mi-a trecut prin minte, cu putin timp inainte de anuntul autoritatii internationale in domeniul culorilor si a sistemelor de culori. Faptul ca rosul a dominat colectiile vestimentare pentru sezonul toamna-iarna al acestui an m-a facut sa ma gandesc la el ca la o alegere, fara indoiala, curajoasa si memorabila, dar si ca la un clasic, pe care ne-am obisnuit sa-l regasim printre propunerile designerilor. Atunci s-a infiripat curiozitatea de-a afla daca exista o culoare care depaseste rosul in materie de curaj. Dupa cateva clipe de deliberari, mi-am dat seama ca da. Pentru mine, aceea este violetul.


Gucci

“Culoarea anului desemnata de PANTONE a ajuns sa insemne mult mai mult decat <ceea ce e in trend> in lumea designului; ea reflecta realmente ceea ce este necesar in societatea de astazi,” spune Laurie Pressman, vice-presedinta Institutului PANTONE.

Se vorbeste mult despre cum urmeaza consumatorii trendurile si mai putin despre cum trendurile urmeaza, de fapt, asteptarile consumatorilor. Contextul politic, social, economic si cultural specific unei perioade influenteaza stilul lor de viata, iar forecasterii contureaza, prin demersurile lor de cercetare, o harta detaliata a societatii. Fiecare modificare in preferintele oamenilor sau in obiceiurile lor de zi cu zi le indica specialistilor coordonatele unei noi tendinte.

Zadig&Voltaire

“Traim vremuri care necesita inventivitate si imaginatie,” declara Leatrice Eiseman, director executiv PANTONE. “Acest tip de inspiratie creativa este caracteristica pentru PANTONE 18-3838 Ultra Violet, un violet bazat pe albastru, care duce la un alt nivel gradul de constientizare si potentialul nostru. De la explorarea noilor tehnologii si a galaxiei pana la exprimarea artistica si reflectia spirituala, intuitivul Ultra Violet deschide drumul spre ceea ce urmeaza sa vina,” adauga ea.

Rochas, Gucci, Anna Sui, Balenciaga si Carolina Herrera sunt cativa dintre designerii care au integrat violetul in colectiile lor pentru primavara-vara 2018. L-am intalnit atat in tinute uni, cu un puternic efect vizual, cat si in combinatii cu alte culori, potrivite pentru cele dintre noi care doresc sa integreze aceasta culoare in garderoba, dar intr-o maniera mai subtila. Un lac de unghii, un fard de pleoape sau un ruj intens poate reprezenta o varianta simpla de a adauga putin Ultra Violet in viata noastra.


Carolina Herrera

Anna Sui

Sa fie un 2018 plin de imaginatie!

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 04.01.2018

more in Fashion Etc