WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Constellation Campaign

Cancer should be just a Constellation. Acesta este mesajul imprimat pe cele doua tricouri realizate de Ioana Ciolacu in cadrul Constellation Campaign. Scopul initiativei este sa creasca gradul de constientizare asupra cancerului si sa ajute oamenii diagnosticati cu aceasta boala.

constellation-campaign-ioana-ciolacu

“Este foarte important sa ne implicam constant si activ si sa fim alaturi de oamenii care au de suferit de pe urma acestei boli. Am creat si port tricourile Constellation cu speranta, responsabilitate si cu gandul la cei  pe care ii putem ajuta prin acest  proiect”, spune designerul.

Tricourile pot fi achizitionate exclusiv de pe ioanaciolacu.com la pretul de 150 de lei. Tot profitul din vanzarea lor va merge direct la  Bursa de Fericire – un proiect Daruieste Viata, organizatie care este implicata activ in identificarea de solutii care sa creasca sansele la viata ale bolnavilor de cancer din Romania.

Constellation Campaign, a #BeatCancer initiative.

Foto si info via Ioana Ciolacu

PUBLISHED ON 23.11.2016

more in Newsroom