WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Tricouri intr-o inima
We like
Autor: Ioana Lovin

Tricouri intr-o inima

Imi plac tricourile albe, dar cred ca imi plac si mai mult cele care gazduiesc, pe suprafata lor imaculata, lucrarile unor artisti vizuali si/sau mesaje scrise in care ma regasesc. Vara asta, m-am intersectat cu mai multe proiecte care exploreaza acest concept, in stiluri complet diferite. Incep cu colectia de “Tricouri intr-o inima”, care aduce impreuna textele Raisei Beicu si ilustratiile Madalinei Andronic.

“Fix acum, la mijlocul verii, cand ne mutam de pe o insula pe alta, noi doua ne-am tot dat intalniri la terasele Bucurestiului si am croit o serie de sapte – numar magic – tricouri intr-o inima.
Adicatelea, de purtat cand ti-o fi inima mai zglobie sau cand oi avea drag sa pui pe tine un text scris de Raisa si ilustrat de Madi.” – Raisa x Madi

Textele imprimate pe tricouri mi-au creat sentimentul de versuri. Asa ca primul impuls a fost sa le ordonez intr-ul fel de poezie, sa le grupez doua cate doua, astfel incat o afirmatie sa aiba si o continuare. Dupa acest exercitiu, am cautat mixul preferat dintre texte si imaginile conturate in nuante vibrante, cu inimi din care cresc flori, cu pisici negre si alte supersuperstitii, cu copaci care au inimi in loc de frunze, cu planete, stele si constelatii. M-am regasit in mesajul “Ai toata iubirea inainte”, insotit de inima anatomica reinterpretata.

Daca ai gasit un model care iti face inima sa tresalte, colectia este disponibila in shop-ul online al Madalinei Andronic.

Foto via Madalina Andronic

PUBLISHED ON 20.07.2017

more in Mood Board